Kan je lesbisch zijn zonder al een meisje te hebben gekust?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Je geaardheid komt niet pas naar buiten als je een relatie hebt, die zit van nature in je. De vraag is daarom raar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou het raar zijn als iemand niet zeker is van zijn seksuele geaardheid?
Amadea
10 jaar geleden
Omdat je dat door kussen niet te weten komt. Twee vrouwen zoenen ook wel eens elkaar zonder dat ze zich tot elkaar aangetrokken voelen.
Ritsuka
10 jaar geleden
je bent lesbisch of hetero of homo of biseksueel, daar hoef je niemand voor gezoend te hebben.
Het kan zijn dat je het al zeker weet, het kan zijn dat je nog zoekende bent, je hoeft er geen label op te plakken, je komt er vanzelf achter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stel jezelf 1 vraag... Over 20 jaar, zie je jezelf met een man of een vrouw getrouwd zijn en kinderen hebben...?
ronron1212
10 jaar geleden
Mobie1980 vele hebben dat gedaan en hebben zich vergist er zijn er die zijn getrouwd voor ze hun ware aard naar boven voelde komen en het niet meer konden stoppen. Dus je iets voorstellen zonder dat je weet hoe je er naar moet kijken is dus notdon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies, je stuurt hier mensen de verkeerde richting mee uit mobie. Mensen geven hierop vaak antwoord vanuit hun hoofd, niet vanuit hun hart en mensen die gewoon het antwoord er nog niet op weten raken er van in de war omdat ze denken dat je er wél een antwoord op moet weten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jazeker. Wanneer je kriebeltjes in je buik voelt, weet je genoeg ;) en al zeker als je de drang hebt om haar te kussen.

Antwoorden (3)

Natuurlijk kan dat. Je geaardheid ligt vast en ontstaat niet door iemand te kussen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, maar je geaardheid ligt niet vast! Er zijn bijvoorbeeld genoeg mensen die eerst oprecht hetero waren, en jaren later oprecht homo. Dit is dan in de loop der tijd veranderd. Natuurlijk zijn er genoeg mensen die eerst "verbergen" dat ze homo zijn, door te doen alsof. Maar er zijn heel veel mensen die oprecht van geaardheid veranderen, omdat hun lichaam/gevoel dit zegt/laat weten...
Ja, je kan al gevoelens voor bepaalde mensen hebben (man of vrouw maakt niet uit, eerder persoonlijk gericht). Dit komt doordat elke vrouwelichaam feromonen uitscheidt, dit kan je niet ruiken etc., maar als het bij je "aanslaat", dan wordt je waarschijnlijk verliefd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
NATUURLIJK KAN DAT! Je kan toch ook heteroseksueel zijn zonder iemand van het andere geslacht te hebben gekust. Dus waarom zou dat niet gelden voor homoseksuele mensen. Geloof me, qua de liefde (en heel veel andere dingen waarschijnlijk ook) geld gewoon hetzelfde als bij mensen die heteroseksueel zijn,