Wat is de oorzaak dat een vrouw een man oraal bevredigd? Is daar onderzoek naar gedaan?

Ik vraag me weleens af of een vrouw dat nou ten eerste doet omdat zij dat zelf zo leuk/lekker vindt of dat zij hem primair wil behagen door hem een dienst te bewijzen? Is daar weleens een psychologisch onderzoek naar gedaan?

10 jaar geleden
2.2K
ronron1212
10 jaar geleden
Mannen doen dat toch ook bij vrouwen of zie ik dat verkeerd?
jc54
10 jaar geleden
Nee, ronron1212, dat zie je goed.En wat betreft die vrouwen, sommigen lusten er wel pap van.
Poet
10 jaar geleden
Wetenschappelijk is het niet maar toch informatief: Goegel maar eens met "houden vrouwen van pijpen ?"
ronron1212
10 jaar geleden
die sites zijn werkelijkheid ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij gaat het vaker om het bewijzen van een dienst.
ronron1212
10 jaar geleden
Je hebt toch een rare kijk op het leven Eloines dus vrouwen bewijzen diensten volgens jou graag een bron.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Nou...ik vind het gewoon goor, eerlijk is eerlijk, ik weet dat mijn man er van geniet, prima, maar wel met condoom, anders doe ik het niet.
ronron1212
10 jaar geleden
dat kan er zijn ook mannen die dat vinden als het bij een vrouw doen.

Het beste antwoord

Natuurlijk is er onderzoek naar gedaan. Het staat immers in de maslow piramide.
De wijze van sex is zoals onderzocht afhankelijk van de culturele persoonlijke en hormonale voorkeuren.
Wel ligt vast dat het allemaal temaken heeft met prikkels van de zintuigen. De geslachtsdelen zijn rijk aan prikkels en onze mond is van kinds af aan al de manier om zich bewust te worden van prikkels. En is uitermate geschikt om te verkennen. En te genieten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Waar is de bron van je onderzoek