Weet iemand een sexshop waar je op een discrete manier sextoys kan bestellen?

Dan bedoel ik vibrators, camagra, dildo's etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Overal is dat zo.
Maar waarom je ervoor schamen. Iedereen heeft toch een speeltje inhuis. Tegenwoordig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee mobie.

Het beste antwoord

Ik heb een dildo bij Traja.net besteld en heb deze vandaag binnen gekregen. Discreet verpakt en snelle service!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zijn er vele, maar als discretie belangrijk is kun je gewoon bestellen bij drogisterij.net
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Christine LeDuc en Pabo zijn grote postorderbedrijven voor erotische artikelen. En alles discreet verpakt.