De verklaring zou kunnen zijn:
Je hebt meer energie doordat je gewicht kwijt bent,
of je had (misschien onbewust) een hekel aan je dikke lijf, voelde je niet mooi en voelde je daardoor niet op je gemak.
10 jaar geleden
waarschijnlijk doe je iets om af te vallen.je zit daarbij waarschijnlijk in een positieve flow.iets doen geeft energie,een goed gevoel.dan kun je daardoor ook meer zin in genieten,en dus ook sex krijgen/hebben.doorgaan.
10 jaar geleden
Minder lichaamsvet is inderdaad ook bevorderlijk voor je libido. Ik zou het opvatten als een positief signaal dat je op de goede weg bent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook kan het zijn dat je hormonen veranderen waardoor je meer zin hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu je dingen niet meer mag. Zoek je afleiding. En bij jou is dat sex...
Compensatie gedrag heet dat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor mij een plus. Heb nog te weinig punten om deze ook daadwerkelijk zichtbaar te maken. Het kan inderdaad compensatiegedrag zijn. Jammer van die niet onderbouwde minnetjes. Een gebrek aan kennis, wellicht??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik snap die minnen niet, volgens mij is het antwoord juist heel logisch. +
Mocht het zo zijn dat je nu gezonder eet, eet je nu wrs veel minder lustremmende E-nummers, verzadigd vet en al die troep. Ook suiker kost je een hoop levensenergie en libido.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk zit je beter in je vel, voel je je trotser over je lichaam omdat je er ook meer aandacht aan geeft en dit wil je waarschijnlijk graag delen met iemand anders.
door goed te eten en bewegen in het algemeen wordt je meestal vrolijker en heb je meer zin in alles.