sinds 2 weken ineens last van vaginale scheten tijdens de seks ... hoe kan dit ineens opkomen ?

vroeger had ik niets van last ... nu sinds kort bij elk standje heb ik luide vaginale scheten .. ik word hier zot van .. hij doet wel lekker voort maar ik schaam me mateloos is dit omdat ik bijna ongesteld moest worden of is er meer in het spel ? ik durf hem nu bijna niet meer aan te kijken ervoor ... en tzen geen stille eh ! echt luide ook achteraf na de seks als ik opsta laat ik nog lucht vrij . nu wij hebben echt wel elke dag ruige seks .. wilt da daar iets mee te maken hebben dat ik mss wat te los ben geworden door te veel en te hevig ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dat als hij zegmaar niet 'erin' blijft tijdens de seks maar tussendoor eruit gaat en dan weer erin. Dan komt er lucht in en dan krijg je dat. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met ruig haha. Ik snap dat je je schaamt maar zolang hij het niet erg vind, ach, probeer ervan te genieten ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik weet niet of hij het erg vind en moet dat geen enorm raar en vuil gevoel zijn voor hem al die lucht dat ineens rond zijn penis komt voorbijwapperen ... :)
Ritsuka
10 jaar geleden
Het is gewoon lucht, niets vies aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is echt zijn 'schuld' hoor, hij pompt al die lucht er in ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies Stippel, dat doet de man zelf!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een raar gevoel is vaak niet negatief.
Misschien weet hij precies waardoor het komt en doet ie het nu bewust..
paulus811
10 jaar geleden
Voor iemand met zo'n avatar zou ik toch een beetje uitkijken...

Het beste antwoord

Je zegt dat je ruige seks hebt, dan komt het daardoor.
Door het stoten van de penis, zeker als hij telkens v terugtrekt, breng je lucht in de vagina. En die moet er nu eenmaal uit op een gegeven moment.
Hij kan proberen om zijn bewegingen wat kleiner te maken, dus niet bijna volledig eruit en dan er weer in, maar iets dieper er in blijven.
Dan heb je dit effect minder.
Het standje en hoe nat je bent spelen ook een beetje mee. Of je bijna ongesteld moet worden volgens mij niet.

Je kunt proberen iets meer rust te nemen, dus niet elke dag seks, maar om de dag of zo. Kijken of het dan minder word.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nu kan ik ni anders dan een week wachten .. maar dat irriteert mij ook wel :) ik ben nu eenmaal een meiske met een enorm hoog libido ...
maar we hadden dat probleem vroeger nooit ... en hij is even hevig ...
nu gebeurt het wel vaker dat we op zen hondjes gaan maar da is het enige standje waar ik van weet waar hij enorm veel genot van heeft ... en dat wil ik hem niet afpakken .. :) nu op gewone standjes heb ik het probleem ook hoor ... ik heb een beetje schrik dat ik wijder ben geworden door te veel seks ... maar dan wil ik ook weer niet minderen ... straks heb ik ook nog een seksverslaving ..
Ritsuka
10 jaar geleden
Je kunt de tips proberen die ik zei, doggy style is inderdaad wel een standje waarbij je veel last kunt hebben van overtollige lucht.
Maar er is niets vies aan, en hij vind het blijkbaar niet erg, want hij gaat gewoon door. Zolang jullie beide maar genieten.
Of je neemt tussendoor even een kleine pauze zodat je de lucht er uit kunt persen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Je hebt pas een sexverslaving als het in de weg komt van de rest van je (sociale) leven. Als jij elke dag even wilt genieten, geen probleem, maar als je de hele dag aan niets anders kan denken, zou het een verslaving kunnen zijn,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nils mis met elke dag seks, alleen de meeste komen er niet aan toe helaas. Seksverslaving is inderdaad pas als het aparte vormen gaat aannemen en je sociale leven beinvloed. Goed antwoord, kan helaas niet plussen.