Moet ik me laten ombouwen om een voldaan gevoel te krijgen?

Ik ben een 19 jarige crossdresser en gisteren had ik voor de eerste keer seks met een man. Ik vroeg hem om mij te domineren te vernederen en te misbruiken, dat heeft hij gedaan en het was erg lekker. Het punt is dat ik helemaal geen voldaan gevoel heb, nu vraag ik me af of ik dat wel zou hebben als ik een vrouw was.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Is een crossdresser iets anders dan een travestiet? Het lijkt mij dat je dan geen homofiel hoeft te zijn, dus logisch dat dit het niet voor jou is.
Powergen
11 jaar geleden
Ik vraag me sowieso af of ik dit serieus moet nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je probeert wel heel snel conclusies te trekken. Waarom zou je dat wel lekker vinden als je lichaam anders in elkaar zou zitten? Zowiezo: hoe voorspel je wat je voelt als je jezelf vol gaat laten stoppen met hormonen om vrouwelijker te worden? Vrouwen krijgen al andere stemmingen als ze overstappen van de ene pil op de andere.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je moet uitzoeken wat jouw Fetisch is. Omdat je vraag sex als voorbeeld gebruikt heeft het niets temaken met wie jij bent. Maar wat je wilt zijn in je sex leven. En dan kan het zijn datnje niet de juiste man getroffen hebt. Misschien moet je juist een dominatrix hebben. Je moet gewoon rustig de tijd nemen en experimenteren. Wel safe en met goede afspraken.
Ritsuka
11 jaar geleden
jezelf laten ombouwen is een hele grote stap, niet iets dat je zomaar beslist.
ik zou gewoon eerst heel goed nadenken over wat je wilt, wat je wilt in je relaties en je sexleven, etc.
want ook al laat je je ombouwen naar een vrouw, je bent verdre nog steeds dezelfde persoon.

Antwoorden (2)

Nee.
Want je lichaam wordt wel omgebouwd, maar je hoofd niet.
Je hersenen, en dus dat wat je voelt, dat blijft hetzelfde.
Als je je zou laten ombouwen blijf je dezelfde persoon in een ander lichaam.

En om dat andere lichaam te kunnen krijgen, moet je een hoop ellende
doorstaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou je krijgt een verschrikkelijk hoge dosis hormonen en daar ga je je wel anders door voelen maar of dat het gewenste resultaat geeft betwijfel ik ;)
Allereerst moet je natuurlijk niks. Het is voor het eerst dat je dat gevoel of idee hebt en dat moet je misschien eens rustig op je in laten werken. Daarbij verander je inderdaad alleen je omhulsel en een voldaan gevoel hebben zit hem vooral in hormonen die vrijkomen in je hersenen. Dat deel van jou blijft hetzelfde en daarom zou ik er nog eens goed over nadenken of dat inderdaad is wat je wilt.