Door te gaan seksen na het wakker worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beter plannen ('schat, zullen we vanavond eens lekker vroeg onder de wol gaan' wink wink...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak oefenen, het kost gewoon veel energie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:P +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank u! :)
Dat je moe wordt betekend dat de sex heel goed was.
Ik zie het probleem niet. Verder samen slapen daarna is toch juist heel fijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een orgasme komt er een stofje vrij waarbij je moe word..

daar kun je dus niets aan doen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een man bent, en je komt klaar, dan worden er hormonen aangemaakt die voor rust en ontspanning zorgen. En je valt ervan in slaap. Daar doe je niks aan! Vrouwen krijgen daarentegen door seks - en zeker na het klaarkomen - juist een knuffelhormoon, waardoor ze liefst nog uren willen kroelen.

Hoe je het beste om kunt gaan met dat verschil, dat ligt per stel verschillend. Als man kun je natuurlijk proberen je ejaculatie zo lang mogelijk uit te stellen, maar dat hoeft de seks niet altijd ten goede te komen. Ben je klaargekomen en vind je het als man vervelend om in slaap te vallen als zij nog wil kroelen, dan kun je nog altijd het beste maken van de tijd tot je in slaap valt. Als vrouw kun je tegen een slapende man ook nog prima aanknuffelen trouwens. En jezelf als vrouw nog eens lekker lang bevredigen als hij al in slaap is gevallen, is ook helemaal geen schande.

Wederzijds begrip is altijd nog het belangrijkste. Dus gewoon veel genieten van de tijd voor je in slaap valt, en voor je je als uitgeputte man omdraait, zeggen: "Sorry schat, het is de natuur. Aai jezelf nog maar even lekker."
En als vrouw dat natuurlijk pikken. Haha.

Toegevoegd na 7 minuten:
Overdag of vroeger op de avond elkaar de kleren van het lijf trekken kan natuurlijk ook. Maar dat neemt niet weg dat je als man moe wordt van seks en je er als vrouw energie van krijgt. In dat geval kun je na de daad ook even wat eten en ontspannen, en dan gewoon weer opnieuw beginnen. Als je je energie weer aanvult, dan kun je er ook langer of vaker tegenaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak je niet zo moe... Wie vraagt dat van je? Niet je partner, want die is niet moe als het over is...

Het doet me denken aan mijn dochter, di8e was net 2 jaar en ze kwam huilend naar mij: Pap mijn vinger doet zo´n pijn... Ik zeg laat eens zien dan, je die is helemaal rood, wat is er gebeurd dan? Je zegt ze, elke keer als ik erop bijt doettie pijn... Stop er dan toch mee, zeg zei ik tegen haar en tegen jou wil ik zeggen, stop er dan toch mee, maak je niet zo moe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Kostelijke anekdote!
Door niet egoistisch te zijn. Ik blijf juist wakker en wil weer een keer. Als je direct inslaap valt heeft je partner je niet geboeid of jij haar niet. Er is ook iets als nagenieten. Mannen tooooooch.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit gaat vanzelf over naarmate je langer en vaker seks hebt. Is het zelfde verhaal als te snel ejaculeren. Maar als je gaat douchen na de seks of je even gaat opfrissen ben je wel weer wakker en kan je nog wel een uurtje wakker blijven. Of drink een redbull...:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deels komt dat door stoffen die vrijkomen na je orgasme. Dat kun je niet voorkomen, dus je zou kunnen proberen om te zorgen dat je niet al te moe bent als je er aan gaat beginnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om te voorkomen dat je meteen in slaap valt na de sex, zou je uit bed kunnen gaan (als het daar is gebeurd).