een vriendin van mij zou wel eens sex willen hebben als ze ongestelt is kan dat kwaad ?

Toegevoegd na 1 week:
we doen het normaal veilig ze wil het zonder doen is dat een probleem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaan speciale sponsjes voor, dan is het niet zo vies. bijv. www.beppy.com maar er zijn er ook van andere merken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraagt je vriendin dat ? ......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beste wimuitdelft: nee een vriendin van mij vraagt het. en als me vriendin het zou vragen weet ik het ook niet.

Antwoorden (7)

Nee hoor
Wel met condoom
Maar dat moet je toch altijd doen
En na de sex is een douche wel prettig
Bovendien is het voor een vrouw supergevoelig tijdens de menstruatie
Dus prettig ook nog
En een handdoek eronder leggen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo moet je toch altijd met condoom vrijen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je beiden monogaam bent en een duurzame relatie hebt hoeft dat niet. Een condoom kan voor de man (en/of de vrouw) wel een prettig idee zijn tijdens de ongesteldheid, maar nodig is het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vandaar ook mijn vraag aan channeke72, hoezo: ''wel met condoom, maar dat moet je toch altijd doen''. Beetje apart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, apart is het niet voor jongeren die nog aan het experimenteren zijn met seks en nog geen kinderen willen en hun leven nog niet zat zijn. Vrijen zonder condoom als de vrouw opgesteld is brengt een hoger risico met zich mee als het om aids gaat, direct bloedcontact bijvoorbeeld. Denkbeeldige plus van mij, ik kan hem nog niet geven.
Het kan helemaal geen kwaad en je hoeft ook geen condoom te gebruiken (tenzij om zwangerschap of besmetting met een soa te vermijden natuurlijk). Sommige vrouwen vinden het zelfs prettiger als ze ongesteld zijn. Je moet wel opletten want het kan flink wat vlekken maken . Voor jezelf kan het ook anders aanvoelen en ruiken. Probeer het een paar keren en dan zie je wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om welke reden schijnen vrouwen dit prettiger te vinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat het vlekken geeft klopt als je sex heb met iemand ongesteld is dat snap ik .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige vrouwen hebben wat meer zin in sex als ze ongesteld zijn. Vraag me niet waarom; hebben sommigen dan wat meer lustgevoel? Geen idee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan met de hormoonhuishouding van sommige vrouwen te maken. Zelf moet ik er niet aan denken omdat mijn hele lichaam pijn doet tijdens menstruatiecycli.
An sich kan het geen kwaad tenzij ze een SOA heeft en men geen bescherming zou gebruiken. "De meeste soa worden door bacteriën of virussen veroorzaakt. Deze zitten in het slijmvlies, het (menstruatie)bloed, sperma of vocht uit de penis of vagina van iemand die besmet is met een soa."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, kan geen kwaad. Het idee dat ik dan niet zwanger kan worden vind ik fijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-
Ontzettend onjuist! Je kunt ook door sex tijdens de menstruatie zwanger worden. De kans is een stuk kleiner, maar je zult net die ene sterke zaadcel treffen. Periodieke onthouding door alleen tijdens je menstruatie seks te hebben is geen geschikt voorbehoedsmiddel.
Kan alleen kwaad voor het beddengoed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige meisjes willen juist sex als ze ongesteld zijn. Het kan absoluut geen kwaad. Als ze het met zomaar iemand doet, gewoon condoom gebruiken. Heeft ze een vaste vriend, kan zonder condoom geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat geen kwaad, het kan in 1e instantie misschien wat weerzin opwekken bij de partner en ook kan het wat stroever gaan dan normaal.
Ik zou wel het beffen achterwege laten.