Gevaarlijk om je sluitspier op te rekken?

Hoi;

Het lijkt me lekker om mezelf een keer door mijn vriend anaal te laten nemen. Maar ik ben bang dat ik nogal smal ben. Nu zag ik op internet het volgende artikel http://www.eurotiekshop.nl/epages/62224185.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62224185/Products/E20232

Zou het kwaad kunnen om hiermee mijn anus langzaam wat op te rekken?

Groetjes Linda.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
53K
Snuffel
14 jaar geleden
't is er niet voor gemaakt, dus doe maar niet.

Het beste antwoord

Lijkt me totaal ongevaarlijk, aangezien het ding er voor gemaakt is! :-) wel voorzichtig zijn, maar ja, dat geldt altijd.

Toegevoegd na 1 dag:
* aangezien de 'opblaasbare plug' hiervoor gemaakt is, lijkt het me, mits met gezond verstand gebruikt, totaal ongevaarlijk.*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snuffel
14 jaar geleden
t is er niet voor gemaakt. Het is ervoor gemaakt om te poepen dan wel het een en ander binnen te houden. Niet om op te rekken voor seks o.i.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De opblaasbare butplug heb ik het over.. .die is ervoor gemaakt om zo te gebruiken. Ik had het niet over de anus zelf. Dat moet iedereen zelf weten, maar ze vraagt of het gevaarlijk is... Nee dus, want dat DING is er voor gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en moet ik nou meteen gemind omdat je het niet met mijn mening eens bent? pff.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had zelf dit idee ook..
Ze zouden het toch niet verkopen, wanneer dit ongezond zou zijn?

Andere antwoorden (15)

ik denk dat je vriend beter voorzichtig met zijn vinger kan proberen en zorg ervoor dat je glijmiddel in huis hebt.
als dat een tijdje goed gaat kan hij het mischien in het echt proberen
ik weet niet of dat ding kwaad kan mischien wel als je hem te ver oppompt

Toegevoegd na 38 seconden:
o en bij pijn gelijk stoppen
14 jaar geleden
Hey Linda,

Gevaarlijk lijkt het me niet, maar kan me niet voorstellen dat het een genot is om hem op te rekken. Met wat glijmiddel moet het je vriend gemakkelijk lukken om je in je poepert te pakken! Anders een mooie butplug ter voorbereiding!

Veel plezier!

Toegevoegd na 55 seconden:
Of doe het net na je grote boodschap, dan heb je vast een voorsprongetje! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou Linda ,
Ik heb het filmpje niet gezien ,maar als jij het wil lekker doen .Mijn idee is dat dat gaatje er niet voor bedoeld is en al helemaal niet om je sluitspier op te rekken . Er zijn zoveel meer lekkere iedeetjes .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
het is gewoon een foto :)
Waarom moet je die laten oprekken? Als je je goed ontspand zou dat voldoende moeten zijn....of is je vriend zo breed geschapen.
Buiten dat lijkt het mij zeer ongezond om je sluitspier op te laten rekken, als dat al mogelijk is.
Veel plezier en ontspanning toegewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wellicht kun je een keer in een sexshop poppers halen? Dit is vloeibaar spul waaraan je alleen maar even aan hoeft te ruiken voor het gewenste effect.
Het zorgt ervoor dat je je spieren verslapt waardoor anale seks gemakkelijker zou moeten gaan. Je vriend zou inderdaad, zoals hierboven al genoemd, ook eerst wat voorbereidend werk kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gevaar dat je loopt is dat je incontinent wordt als de sluitspier te ver wordt opgerekt. Ik zou het je niet aanraden.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe niet zo gek, dat is leken praat uit het dorp.
Poppers zijn veel gebruikt, maar niet gezond.
Via de achterdeur is zeer gebruikelijk, maar er rust een beetje een taboe op. Gebruik wel babyoil of een KY (spreek uit Kee Why) glijmiddel. KY is het beste en laat geen vlekken achter op kleding. Bovendien als er rubberwaren in de buurt zijn, dan geeft dat geen problemen, wat een olie of vet wel doet.
Anaal is niet gevaarlijk en sommigen geven er de voorkeur aan boven een condoom. Je zult wel moeten wennen, laat je vriend eerst een spelen met een dildo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het met glijmiddel kunnen proberen. Denk niet dat het gevaarlijk is maar denk dat je de eerste dagen het wel zal voelen als je naar het toilet gaat. Ik zelf heb geen ervaring ermee. Het is immers een "uitgang" GEEN "ingang"!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heet niet voor niks SLUITSPIER....Die moet gewoon gesloten blijven;-))
Maar gevaarlijk zal het wel niet zijn denk ik....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me niet raadzaam je sluitspier op te rekken. Er kunnen scheuren in ontstaan (naast huidscheuren) en in het ergste geval wordt je incontinent.

Waarom zou je ook oprekken? Je bent zeker niet te smal. Het klinkt onsmakelijk, maar je hebt vast wel eens een bolus van enige omvang gepoept, en dat is waarschijnlijk ook zonder al te grote problemen gegaan. Waarom lukte het toen die bolus te poepen? Omdat je je ontspant, en tijdens het poepen je een reflex in werking zet waardoor je sluitspieren ontspannen. Dit kan je met enige oefening trainen.

Daarnaast is zoals gezegd, een glijmiddel ook erg handig.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beste Linda,

Om je Anus op te rekken kun je als eerste keer beginnen met je jou/zijn vingers te gebruiken.
Gebruik wel Voldoende Glijmiddel!
Daarna kun je altijd uitbreiden tot andere Technieken, Zoals een Erotisch Artikel.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geholpen.
Voor meer informatie kun je ook eens kijken op
www.uwgenot.nl

Het uwgenot Team.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontspan en het past!! 'Oprekken' is eigenlijk een rare benaming, want het is een sluitspier. Die zou dus dicht moeten blijven als er niks in of uit gaat.
Ikzelf vind het erg lekker. Vooral als hij komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het oprekken van de sluitspier kan darmverzakkingen ten gevolge hebben, met alle ellende van dien. Je kunt beter op een rustige manier ermee bezig gaan. Dit heb ik gehoord van een arts.

Ik spreek niet uit persoonlijke ervaring vwb anale penetratie, voor mij hoeft het niet brrrrr en voor mijn vriend gelukkig ook niet. Ik heb trouwens al moeite met een thermometer ;-)

Maar zoals voor alles geldt nu ook dat je niets moet forceren.
14 jaar geleden
je hebt het nog niet eerder gedaan toch?
ik wel; en het deed heel erg pijn! ik heb het zeker nog wel een uur gevoeld daarna..
we hebben toen besloten om het niet te doen, ten
1e omdat het gaatje daarvoor niet bedoeld is, en ten
2e omdat we er allebei van moeten genieten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje onzin wat iedereen hier beweerd dat het niet goed zou zijn... homo's steken soms hun hele hand + arm in iemands poepert..... het is gewoon een kwestie van voorzichtig beginnen en niet meteen die hele klabanus erin doen gewoon klein beginnen en zeker niet forceren dan gaat het pijn doen.