Bestaan er (opblaas) sex poppen voor vrouwen?

(Opblaas) sex poppen voor mannen zijn bekend.. zijn er ook zulke mannelijke poppen voor vrouwen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Natuurlijk. Een vrouw moet toch ook dat soort dingen kunnen doen maar een man zal er toch eerder naar grijpen denk ik. Zoek het eens op op google daar kreeg ik meteen al meerdere links. Dit is er een van,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanwaar dit minnetje? Heb je geplust hoor, ter compensatie. Ik kijk zo vaak in sex shops op internet, en vroeger ook gewoon in de winkels ter plaatse, maar ik heb ze nooit eerder gezien. Of het is me nooit eerder opgevallen. Ik heb wel eens een goedkope vrouwelijke gekocht voor iemand (die na 1 x opblazen en even kijken, door mijn hond kapot werd gebeten. Die vond haar maar niets). Ze was ook niets, er zaten ruwe naden aan, dus eenmaal het mannelijk geslachtsorgaan erin steken en hij zou open liggen als hij langs zo'n naad zou komen.
Ga toch eens kijken bij de mannen, heb er vast wel liefhebbers voor. (mannen..)

Andere antwoorden (2)

http://www.x-toys.nl/detail.php?id=121&utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist

Zo iets?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha! Bestelling is geplaatst!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en je raadt nooit waar het ventieltje zit......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaja, javaansezware, .. grappig!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ga je ermee doen dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm vergeten dat dit soort poppen juist ook door mannen worden gebruikt? Zie de reactie al op de link!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En je hoeft geeneens bier in huis te hebben!
er zijn slechts een paar keuzes. ze worden vooral door homo's gebruikt is op sites te lezen. ik heb zelf ook weleens gezocht. als je zoekt kom je wel wat tegen.