Ik heb gepijpt zonder condoom, is dit erg?

Laatst heb ik gepijpt maar zonder condoom.

Hij is niet klaar gekomen of dergelijk.

Is het erg als hij dat wel had gedaan, wat zijn de gevolgen?
Hij heeft het met andere meisjes gedaan (voor mij-___-) en bij hun was er niks. (soa ofz. )

Kan ik ervan uitgaan dat hij nogsteeds niks heeft? hij heeft het al ruim 2 jaar niet gedaan en ik ook niet.
Want we willen misschien anaal proberen, maar ben bang dat ik een ziekte of iets krijg. Het liefst alles zonder condoom. :)

xx. Askin

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
hoe weet dat die andere meisjes niks hadden? omdat hij het zegt?
nooit zomaar van uit gaan, altijd eerst een SOA test doen.
Ritsuka
11 jaar geleden
als jullie een relatie hebben is het slim voor beide partijen om zo'n test te doen, je weet maar nooit. en lees dit voor je met anale seks begint: http://sexwoordenboek.nl/anale_sex
niet te snel willen gaan en voldoende glijmiddel is erg belangrijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel dat die meisjes door hem niks kregen..
Ritsuka
11 jaar geleden
en na die tijd goed wassen allebei, tegen o.a. blaasontsteking.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je had toch onlangs een vriend waarmee je al 4 jaar een relatie had?
Ritsuka
11 jaar geleden
dat die meisjes niks van hem hebben gekregen, maar hoe kun je zeker weten dat die meisjes niks aan hem hebben gegeven?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, we hebben nog steeds een relatie. Maar er waren wat problemen qua vertrouwen en is het de mist in gegaan bij hem. Maar dat is on-topic en heb het er liever niet over. ( ik heb het zelf nog nooit gedaan vandaar dat ik zo bang ben!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Askin, je hebt het nog nooit gedaan en je overweegt anaal? Begin eerst eens met de gaatjes gebruiken waar ze voor bedoeld zijn, als JIJ er aan toe bent. En MET een condoom. Anaal is echt iets voor 'gevorderden' (en doe je al helemaal niet zonder condoom).
Ritsuka
11 jaar geleden
wat heb je nog nooit gedaan, normale seks of anale seks?
wil je het zelf wel of is het meer iets dat je vriend wil? laat je niet dwingen he.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je nog steeds dezelfde relatie hebt,hoe kan het dan dan jullie het twee jaar niet gedaan hebben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je exit is geen ingang.. Ook met condoom kan je scheurtjes krijgen en daar word je niet blij van.. Dus altijd als je pijpt of vrijt of er een liedje in zingt... Condoom !!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het nog nooit gedaan. Dus ook niet samen. @Maria Fouitje gemaakt, hij heeft wel gedaan. @Ritsuka: Ik laat me idd niet dwingen, ik heb het allebei nog niet gehad. Ik wil niet vaginaal want ik wil nog gewoon maagd blijven dus ik vroeg me dit af. Ik wacht idd nog maar even af, het is niet zo simpel en makkelijk als ik dacht.. Echt bedankt voor jullie antwoorden :)!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
It was just a question. Wou iets meer informatie en denk er niet eens meer aan.. Gebruik het voorlopig waarvoor het is!
Ritsuka
11 jaar geleden
geloof me, je wilt echt niet zomaar anaal gaan doen als je nog nooit eerder seks hebt gehad.
En als je met anale seks bezig bent, ben je ook niet echt maagd meer hoor..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry,maar ik vind het erg ongeloofwaardig overkomen,vooral na je vraag van een week geleden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, bedankt voor de informatie. Ik dacht juist dan vaginaal erger was dan anaal.. Heb er niet veel verstand van, en zoals ik al zei eerder: Gebruik het voorlopig waarvoor het is.
Ritsuka
11 jaar geleden
hoe bedoel je vaginaal erger? het menselijk lichaam is er op gebouwd om op die manier voort te planten, het past precies in elkaar. De eerste keer kan even wat ongemakkelijk of een beetje pijnlijk zijn, maar met rustig aan doen en voldoende voorspel valt het wel mee. De anus is officieel een 'exit-only', het kost meer moeite als je daar wat naar binnen wilt krijgen. Je houd daar je spieren onbewust continu aangespannen, het is belangrijk eerst veel voorspel te doen om die spieren te ontspannen. En dan nog kan het wat pijnlijk zijn of gewoon erg ongemakkelijk voelen als je naar binnen gaat. Sommige mensen vinden anale seks nooit prettig, over het algemeen vind iedereen vaginale seks wel fijn.
Ritsuka
11 jaar geleden
en lees ook aub deze sites eerst goed door voordat je verder gaat met 'spelletjes voor volwassenen':
www.sexwoordenboek.nl
www.sense.info
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan me nog voorstellen dat je maagd wil blijven omdat dat volgens jouw geloof zou moeten, maar dan nog ben je natuurlijk een 'gevallen vrouw' als je het wel anaal doet en wel pijpt. Dat vliesje, dat stelt niks voor. Het gaat om de gedachte, de reinheid. Ik vind het allemaal onzin, maar lieve schat: geen lul in je gat voordat je weet hoe standaard seks tussen man en vrouw werkt en hoort te voelen. En als die vriend van jou dat wel wil, omdat HIJ zou willen dat je maagd blijft, is het tijd om hem onmiddellijk bij het vuilnis te zetten. MET een flinke vuilniszak eromheen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@marion61 Dat bedoel ik en vooral n.a.v.haar vraag van een week geleden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, ik heb toch nog even de moeite genomen al haar vragen even door te lezen!!
@maria16...ze heeft niks te doen verder,ze verveelt zich, vandaar die vragen ..t word tijd dat ze een vriendje gaat zoeken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze wilt maagd blijven vanwege haar geloof, maar toch heeft ze wel zin in sex spelletjes vandaar dat ze het anaal wilt doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad marion61.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan is ze erg van haar geloof afgedwaald ...want sex is sex of ze nou vaginaal, anaal of oraal doet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie hier nergens iets over een geloof of zie ik het over het hoofd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je moslim??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die antwoord vast nie meer. Is een volgende vraag aan t verzinnen. :)
Ritsuka
11 jaar geleden
Of gaan slapen?
zondag
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is vraagstelster islamitisch en haar vraag en opstelling in deze zijn helemaal niet gek of sensatiebelust zoals de niet wetende Nederlandse vrouwtjes schijnen te denken. Uit ervaring weet ik dat die jongeren het heel veel anaal doen om de familie in de waan te laten dat de meisjes nog maagd zijn. Niet zo gauw (ver)oordelen dames. Een waardeoordeel ga ik niet vellen. Iedereen moet maar doen wat hem/haar zelf goed dunkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar dan is hij toch vreemd gegaan als hij al twee jaar geen seks had, en jullie hebben al vier jaar wat? en je bent nog maagd ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
VOOR DE DUIDELIJKHEID: IK EN ME VRIEND HEBBEN NIKS GEDAAN. = SAMEN HIJ IS VREEMDGEGAAN EN IN DIE RELATIE HEEFT HIJ HET GEDAAN. Het boeit me niet of het jullie geloofwaardig overkomt, alleen @Ritsuka heeft me er informatie over gegeven.
dus bedankt, jammer dat jullie weer zo overdreven moesten doen over dat onze relatie niet helemaal klikt :)
Jammer, maar dit zijn jullie zaken niet.
Bedankt dat ik niet eens normaal me vraag kan stellen.

Het beste antwoord

Stel dat hij eerlijk is: dan nog is dat geen enkele garantie. Iemand kan ook een SOA bij zich dragen en overdragen, zonder dat hij of zij zelf weet dat hij/zij besmet is.
Zo is chlamydia bijvoorbeeld een SOA die mannen ongemerkt kunnen hebben en zonder dat hij er last van heeft, maar bij vrouwen kan chlamydia zeer ernstige gevolgen hebben.

Doe alsjeblieft niet zo stom en denk aan je toekomst. Een condoom gebruiken is een kleine moeite vergeleken met alle ellende die je daardoor kunt voorkomen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja dit is erg. Of beter gezegt: Kan erg zijn. Hij zegt misschien dat ie geen SOA heeft maar hij kan ook liegen. Jij weet zijn verleden alleen maar uit verhalen. In ieder geval, als je twijfelt: Ga naar de GGD om een soa test te doen.

Hij hoeft niet speciaal klaar te komen want je hebt ook nog voorvocht waar ook spermacellen in zitten.

Enne... doe asjeblieft wel alles met condoom. Kan je een hele boel narigheid voorkomen!
11 jaar geleden
laat je gewoon testen bij een dokter. zolang je dat niet hebt gedaan is het toch het best om een condoom te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook van pijpen kun je, als er een bestaande besmetting is, net als van anaal verkeer, een soa of aids oplopen.
Doe toch gewoon en gebruik een condoom, dat maagdenvlies stelt niks voor, en met condoom is veilig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige mensen kunnen dit talloze keren doen zonder problemen, de ander heeft de eerste keer een probleem.
Het is niet mogelijk om te zeggen in welke categorie jij valt.
Het is waarschijnlijk verstandig om er [voortaan] terughoudend mee te zijn, vooral als het wisselende contacten zijn. Maar laat je niet bang maken, dat is voor niets & niemand bevorderend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten eerste is een SOA helemaal niet uitgesloten gezien zijn sexuele contakten met andere meisjes ook al is dat lang geleden (geloof je dat zelf?) dus doe allebei maar een SOA test.
Ten tweede loop je toch nog risico als je het anaal zonder condoom doet. Als hij een beetje knoeit loop jij binnenkort met een dikke buik, met alle gevolgen vandien. Bezint eer ge begint. Niet meer sexen zonder condoom hoor. En ook niet pijpen alvorens je de uitslagen van jouw EN ZIJN test hebt.
11 jaar geleden
Dit zou ik maar nooit meer doen! Iedereen kan zeggen dat hij of zij niks heeft maar bepaalde ziektes of Soa´s zie je niet altijd vanaf de buitenkant!!!

Ik zou je maar voor de zekerheid laten testen. Want je kan zelfs van een soa onvruchtbaar worden (chlamydia o.a)

succes