Kan het kwaad als ik midden in een pil strip stop met slikken?

Vorige maand heb ik hem doorgeslikt zonder een stop week. Is het erg als ik nu eerder stop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.9K

Het beste antwoord

Nee, dat is niet erg. Als je maar minimaal 21 dagen wél slikt, en de stopweek nooit langer maakt dan 7 dagen. Korter mag overigens wel. Maar de gesuggereerde 8 dagen in een ander antwoord zouden tellen als één vergeten pil, als je meer dan 7 dagen stopt, is de pil niet meer veilig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op maandag. Dan slik je de volgende keer je laatste pil ook weer op zondag. Dus ácht dagen.
Je klachten lijken meer op stress dan zwangerschap.

Andere antwoorden (2)

Nee. Waarschijnlijk wordt je dan over een paar dagen ongesteld. Over acht dagen indien gewenst kun je met een nieuwe strip beginnen.
Even naar de bijsluiter kijken. Heb je deze niet meer is die online te vinden. Gewoon de naam van je pil intikken op Google. Daar zal ook instaan wanneer je weer veilig kunt vrijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je hebt op deze manier je menstruatie uitgesteld. Je zal binnen enkele dagen ongesteld worden. (kan wat langer duren dan normaal ivm doorslikken).