Het is de seksuele aantrekkingskracht.

Dit krijg je door er gewoon verzorgd uit te zien en veel contact hebben. Maar: blijf jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zelfverzekerdheid. Als je weet wat je wilt en ook weet wat je sexueel wilt... Dan straal je dat uit. En dat is sex appeal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand met good looks, lekker lichaam, waar personen op vallen zoals Johnny Depp, of bekende voetballers.

Hoe krijg je die? Die heb je meegekregen van je ouders ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een soort van charme die je uitstraalt waardoor anderen zich tot jou aangetrokken voelen. Volgens mij kan je het niet krijgen door er iets voor te doen of te leren. Je hebt het of je hebt het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sex appeal is seksuele aantrekkingskracht.
En die aantrekkingskracht heeft zeker ook met je uiterlijk te maken maar dat is niet het enige. Het heeft vooral met een zekere flair te maken, hoe sta je innerlijk tegenover seksualiteit?
Mensen met sex appeal stralen uit dat seks voor hen iets plezierigs is. Zij voelen zich er niet onzeker door maar wat speels. Vandaar dat ook ouderen sex appeal uit kunnen stralen. Ook mensen die zelfvertrouwen, geen arrogantie dus, uitstralen zijn vaak sexy.
En het uiterlijk... dat kan maar hoeft zeker niet seksueel uitdagend te zijn, maar ook weer niet te conventioneel, oftewel ouderwets of tuttig.
Het is een combinatie van factoren, maar als je ernaar streeft wordt het al gauw geforceerd, en dat heeft nou juist weer geen seksuele aantrekkingskracht.
Eigenlijk zou jij je er niet op moeten focussen, maar proberen een mens met zelfvertrouwen te worden.
En je daarbij kleden op een manier die voor jou prettig en vrouwelijk voelt.
Probeer onafhankelijk te zijn/worden, jouw sex appeal hangt niet af van hoe jongens je vinden maar wat je van jezelf vindt. Als jij jezelf sexy/sensueel vind straal je dat vanzelf uit. Dan voel je je vrouwelijk.
Dan voel je je zekerder.
Dan durf je een jongen in de ogen te kijken als je hem leuk vindt.
Have fun ;-)
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
Proest!! Dat is grappig ja :-)) Oké, maar voor een man geldt toch grotendeels hetzelfde :-) Ik zit het nog even over te lezen... en ja, als je voor haar hem invult en voor vrouwelijk mannelijk, kan ik nog steeds achter mijn antwoord staan. Alleen de seksueel uitdagende kleding zou ik in de kast laten hangen en er iets stoerders, iets vlots waar je je goed in voelt, voor in de plaats aantrekken. En je haar goed laten knippen, en altijd schóne tanden laten zien als je lacht, héél belangrijk!!
Alsnog: Have fun ;-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kristal toch! geef je mij 'net'een zo'n goed advies ga je hier lekker de boot in! LOL
Kristal
12 jaar geleden
Hoezo?? Je kan nóg zoveel sex appeal hebben maar dat verdwijnt als water door een lager gelegen putje als je tanden groen oplichten als je lacht... ;-))
Kristal
12 jaar geleden
oké oké.... je hebt gelijk Aweverink.... zucht...;-))
Moi!
sex appeal heeft voor mij niks met sex te maken! als ik iemand zie die een sex ap. heeft voor mij (vrouw) dan zie ik iemand die er lekker fris uitziet ogen/ houding/ open gedrag(wat is dat nou weer?)iemand die geen toneel staat te spelen.
Hoe krijg je het? zoiets krijg je niet! wees aub jezelf , wees geinteresseerd naar iedereen , ga pas na 2uur lallen , beter eerder naar huis gaan.
doeg Alex
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
seks appeal= sexsie, of jij sexie bent,
door er sexie uit te zien