Waarom vind de één het normaal om één keer in de maand behoefte hebben aan seks en anderen tien keer op een dag?

En alles wat daar tussen zit natuurlijk..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*vindt
**behoefte TE hebben
***daartussen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dislektsie, ik wou ook dat het anders was..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niets van aan trekken pim.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe ik wel maar op een positieve manier. Als dat mijn ergste probleem is dan valt het eigenlijk wel mee met alle goede eigenschappen die ik bezit die ik liever heb dan goed kunnen spellen en schrijven :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En zo is het maar net.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verbeteren van een ander moet maar eens ophouden.
Dat is nou wat ik altijd probeer aan te geven, je kent geen achtergrond van de personen.
Zo vreselijk flauw en kinderachtig vind ik die verbeteringen altijd, bha..laat iedereen toch in zijn waarde.
Je begrijpt de vraag toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal gelijk Loes.Het valt mij op dat mensen zelfs een klein tikfoutje gaan verbeteren in een antwoord of vraag.
Omdat er anders een reactie op komt dat je een fout maakt ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, ik heb het al eens vaker aangegeven, maar de reacties waren dan ook niet echt leuk.
Iedereen doet zijn best, op zijn niveau, we begrijpen de vraag, waarom dan zo moeilijk doen?

Het beste antwoord

Als je nog maar net een relatie hebt en je bent nog helemaal in love is de passie meer dan anders en dan doe je het meer dan gemiddeld,als je al wat langer in een relatie bent komen er meerdere interesses bij.
Maar het hangt ook af van de persoon,sex kan zelfs verslavend zijn.De ene heeft er meer behoefte aan dan de ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De mate waarin je behoefte hebt aan seks is voor een groot deel bepaald door de hoeveelheid hormonen die je lichaam aanmaakt.
Een tweede invloed zit in de cultuur/omgeving (groot maar ook klein) waarin je opgevoed bent en waarin je leeft.
Ook de leeftijd en leefstijl (hoe druk je het hebt bijvoorbeeld) spelen een rol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel juist!
Ik denk dat dat alles met je libido te maken heeft.
Ik kan bij het beantwoorden van je vraag natuurlijk alleen van mezelf uitgaan, maar bij mij maakt het alles uit, of er iemand in mijn buurt is waar ik vreselijk graag mee kan en wil vrijen, of dat ik gewoon in de dagelijkse sleur zit. Mijn libido wordt hongerig wakker als ik bij m'n lover ben, en slaapt weer in als ik niet bij hem kan zijn.

Door televisieprogramma's weet ik wél, dat er mensen verslaafd kunnen raken aan 'klaarkomen', en dit iedere dag meermalen 'moeten' meemaken.
Maar ik zie 'klaarkomen door zelfbevrediging' toch als iets anders dan sex - voor mij is sex toch altijd iets wat je met een ander (of meerdere anderen, als je dat fijn vindt) doet.

Ik denk dus, dat het puur persoonlijk is. Zoals sommige mensen iedere dag chocola willen eten, en anderen maar heel af en toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*seKS
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mag allebei , wij zijn nog van de oude spelling...
Dat toont aan dat het persoonlijk is... Meer niet...

Als je honger hebt dan moet je eten, ook dat is persoonlijk... Lang leve de persoonlijke verschillen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je puntjes worden irritant, zou je met minder toekunnen?