Weet iemand een goede sexshop uit china ivbm lage prijzen en gratis verzending?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit china of in china?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Martine :D haha geweldige reactie
+ jammer dat je reacties niet kunt plussen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op dat als je iets uit het buitenland besteld dat je altijd nog kosten betaald aan de bezorger om het in te mogen voeren in nederland. Bij mijn schoenen uit amerika was dat 25 euro!!! Dan kun je beter naar de winkel stappen en 25 euro meer uitgeven !

Antwoorden (3)

probeer www.dealextreme.com

Volgens mij hebben die alles. Maar sexspeeltjes weet ik niet probeer het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hier worden ook sexspeeltjes verkocht.... :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee waarom je een minnetje kreeg. Ik heb goede ervaring met Deal Extreme, ook met hun sexspeeltjes. Plusje ter compensatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je betaald altijd nog inklaringskosten (oid) twv volgens mij 12,50 dus gratis verzending is het niet...
probeer eens http://www.pinkcoon.com zijn redelijk goedkoop en goed. ook intimategaget.com is er 1 uit china.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check http://www.dhgate.com/wholesale/sex-products/c018022.html#prod-bread (links in het scherm een overzicht van de categoriën.
Veel aanbieders bieden gratis verzending naar NL (vraag me niet hoe, want veel dingen zijn al erg goedkoop), maar ik heb goede ervaringen met bestellingen via DHgate.com.
Als je gewoon dingen per stuk bestelt (en dus geen hele partijen voor de handel) wordt het eigenlijk altijd zonder vertraging en inklaringskosten bij je bezorgd.

Have fun!