Wat zijn de regels in een bordeel en hoe werkt het?

Wel ik ben nooit in een bordeel geweest de gewoone bedoel ik de hoeren achter het raampje. Hoe werkt dat daar? Mag je ze beffen? aanraken? Is er een maximum tijd? Ik hoorde dat je maar 20 min had voor 50 euro. Dan spreek ik neit over die luxe bordelen maar de gewoone in straatjes.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga eens langs en vraag de verkoopvoorwaarden!

Antwoorden (3)

bij een bordeel praat je over een club of privehuis; raamprostitutie is wat anders.
bij raamprostitutie spreek je van tevoren af welke handelingen er verricht gaan worden voor welke prijs.
beffen kan, alleen tongzoenen doen veel meisjes niet.
over de prijs kan ik je niet veel vertellen, die zal per meisje varieren lijkt me.
14 jaar geleden
Je gaat erheen... Ze vraagt wat je wil, zij zegt de prijs en dan is het wassen (of wellicht niet eens) en dan krijg je je gerief... En dan kun je gaan...

Zo gaat het...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan. Soms mag je alles, soms bijna niks. Soms is het 10 minuten mechanisch afgewerkt worden, soms is het een heerlijke vrijpartij met warempel een emotionele lading.

Een goed gevulde portemonnaie is echter altijd aan te raden als je een bezoekje overweegt.

Als je echt uit je dak wil gaan raad ik je Zuid-Amerika aan, Brazilie bijvoorbeeld. Daar wordt algemeen veel losser omgegaan met seksualiteit. Prostitutie is daar vrij normaal, hoewel niet openlijk uitgesproken. Bijna elke middenklasse gezin daar heeft wel een meisje dat haar geld verdient met prostitutie. Vaak wordt dan gezegd dat ze in een bar werkt...

Spreek uit ervaring :-)

Toegevoegd na 59 seconden:
elke=elk