Mijn kleinzoon heeft een relatie en woont samen met het vriendinnetje. Nu probeert zijn vader ook dat meisje te versieren. Wat kan ik daaraan doen ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus een vader probeert de vriendin van zijn bloedeigen zoon af te pakken??? Fijne kerel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat gezellig daar!!

Antwoorden (4)

Ik zal er als ik jouw was eens een terloops opmerking erover maken, en dan kijken hoe de vader erop reageert. misschien is het ook goed om het er over te hebben met je kleinzoon als je dat nodig vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je de de moeder van de vader?
Wanneer je een (redelijke) band met vader hebt, zou ik het bespreekbaar maken naar de vader toe.

Ik zou het er niet met je kleinzoon of het meisje over hebben; Je hebt er immers verder niks mee te maken en worden jouw zorgen snel als bemoeienissen gezien.
Dan ben je alleen maar verder van huis.

Maar die vader....die zou ik eens flink de waarheid zeggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het wel echt zo dat de vader zijn "schoondochter" probeert te versieren? Ik kan me voorstellen dat een vader van een zoon niet precies weet hoe hij met een dochter/schoondochter om moet gaan en daardoor misschien iets té lief overkomt. Is het niet alleen lief zijn voor zijn schoondochter, zonder dat daar iets achtersteekt, maar dat dit wel zo door anderen gezien wordt?
Je zou er in elk geval wel voorzichtig een vraag over kunnen stellen, dan wordt het voor beide partijen duidelijk.
12 jaar geleden
Je kunt je daarin niet mengen. Het meisje zal zelf moeten uitmaken voor wie ze kiest.