hee ik heb al sex gehad maar dat mogen mijn ouders echt neit weten , maar als ik nu naar de dokter ga voor de pil gaat hij dat dan vragen ?

Toegevoegd na 3 uur:
mijn moeder wil ook mee naar de dokter

Toegevoegd na 3 uur:
(ik ben trouwens 14 jaar oud)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu stel ik een vervelende cq domme vraag: waarom had je sex? vond je de vraag vervelend, dom, of nutteloos?

Antwoorden (12)

Gaat de dokter wat dan vragen? Of je ouders het al weten?

Je hoeft geen angst te hebben voor de dokter, hij heeft beroepsgeheim en zal het je ouders niet vertellen. Hij zal je waarschijnlijk wel vragen of je al sex gehad hebt, maar dat maakt toch niet uit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat maakt idd eigelijk niet uit maar mijn moeder wil perzee mee naar de dokter:$
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat de dokter aan je gaat vragen of je al sex gehad hebt als je moeder er bij zit.
hij kan dat vragen ja maar hij mag dit met niemand anders bespreken vanwege zijn beroepsgeheim dus je kunt met een gerust hart naar de huisarts gaan
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je had beter voor de sex naar de dokter kunnen gaan voor de pil! De dokter zal er echt niets van zeggen tegen jouw ouders,daar heeft hij een eed voor afgelegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja achteraf. Eerst doen dan pas denken. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel helder opgemerkt ;-)
Nee hij heeft beroepsgeheim, Weet alleen niet oud je bent maar boven een bepaalde leeftijd heb je een eigen risico bij de verzekering en of dit volledig vergoed wordt. En ik weet niet of het op de lijst komt die regelmatig wordt gestuurd van de verzekering betreft de gedeclareerde kosten aan je ouders.
En als je om de pil gaat vragen laat je dan ook gelijk even goed verlichten tegen de ziektes die je kan oplopen!

Maar zullen je ouders niet eerder blij zijn te weten dat je aan de pil bent dan bang zijn dat je zwanger zal worden. (of ben je nog heel erg jong dat jer echt niet met je ouders over kan praten).

Toegevoegd na 17 uur:
Zie dat je inmiddels een toevoeging hebt gedaan dat je moeder ook mee wil gaan. Je moeder wil je steunen en top dat ze meegaat vertrouw haar het geheim toe en zeg dat je blij bent met haar zodat je niet alleen hoeft te gaan. En geef haar een dikke kus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zo doorgaat, dan komen de ouders er wel achter als je nestdrang krijgt...

Dus doe nu gewoon open kaart spelen, dat is het beste...

Eerlijkheid is bitter in het begin, maar zoet op het einde, leugens daarentegen precies andersom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi spreekwoord ; die hoort op een tegeltje. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He .... mooi hoor +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik verzon dat zonet zelf... Maar ik schenk je de rechten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-0 +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi spreekwoord!
Ga gewoon naar de dokter, met je moeder. Heb je altijd last van buikpijn wanneer je ongesteld wordt, dan zeg je dat je daar van afwilt en daarom de pil wilt. Heb je dat niet, dan zeg je dat je voorbereid wilt zijn omdat je interesse voor jongens hebt gekregen en dat dat heel normaal is, dat je niet altijd voor je eigen principes in kunt staan, want principieel wil je natuurlijk nog niet te ver gaan met een jongen. Aangezien je een zwak moment kunt krijgen, wil je voorbereid zijn. Mocht geen van de vorige vragen komen maar de vraag of je al sex hebt gehad, zeg dan gewoon de waarheid. Je moeder zal misschien niet eens zo verbaasd zijn en het al vermoed hebben (anders ging ze toch niet mee naar de dokter)?
Ze had ook kunnen zeggen dat ze je te jong voor de pil vindt en dat je nog maar moet wachten. In elk geval weet ze het dan en zal in bijzijn v.d. dokter zich wel inhouden.Kan ze dat niet, dan kan de dokter je bijstaan en zeggen dat je er verstandig aan doet om de pil te vragen.
14 jaar geleden
Als je moeder ook mee wil naar de dokter wordt het lastig om het niet te hoeven vertellen lijkt me!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn, dat je moeder meegaat, sta je er niet alleen voor, zoals vele meisjes.
Ik ben toen ook meegeweest toen mijn dochter de pil wilde slikken, maar dat was op haar verzoek.
Ik had toen wel even dat gevoel vanbinnen van , huh..!
maar was wel blij dat ze die stap heeft gezet toen.
Vergeet niet, althans dat is mijn mening, dat een ouder daar ook even aan moet wennen, dat je dochter "groot" wordt, met 'alles' erbij !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vanaf12 jaar heeft de doktor geen recht meer om iets tegen je ouders te zeggen en dient hij zich te houden aan het medisch beroepsgeheim,dus je kunt zelf een afspraak maken en gaan zonder dat je ouders het weten.
Maar je ouders zijn er niet om je te pesten of te verooordelen,en het kan helpen als je eerlijk tegen ze bent om problemen in de toekomst te vermijden,dus kun je beter als je bij je arts geweest bent open en eerlijk zeggen dat je sex gehad hebten fdat je aan de pil bent .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou een dokter niet mogen doen ivm beroepsgeheim.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het laatst ook gedaan, ik wilde eerst niet dat m'n ouders het wisten. Alles gaat buiten je ouders om, je moet alleen wel eerst met de dokter overleggen hoe het zit met de vergoeding. Het kan namelijk zijn dat je ouders thuis een soort rekening krijgen waar de pil ook op staat, maar dat verschilt heel erg. Verder haal je de pil bij de apotheek op zonder iets te betalen of te moeten vertellen, dus dat zit ook wel goed.
Let er echter wel op, dat je straks naast je tandenborstel of op je nachtkastje een pilstrip ligt. Jouw ouders zullen dat meteen herkennen, en dan ben je er alsnog bij.
Ook zul je op vakantie (als je 24/7 bij je ouders op de lip zit) de pil moeten slikken.
Het is dus erg moeilijk om het geheim te houden. Daarom heb ik het ook gewoon tegen mijn ouders gezegd. Dat werkt echt het beste
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij vraagt niets,en zeg niets tegen je ouders,hij zal alleen vragen of je de pil wil slikken.