Ha, die Guus;

Ik (47) heb nooit gemiddelde, enkel topseks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Heerlijke is als je 40 bent het absoluut niet meer telt hoe vaak je het doet, maar hoe je je partner het meest kan laten genieten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verschilt dus zijn wij die fase voorbij dat het zovaak mogelijk moet, dus zou het niet weten, maar als we het hebben is het geen minutenwerk, maar gewoon super en alle tijd van de wereld dat de vonken er vanaf spatten.

Maar als het aan mijn man ligt hoeft het niet iedere dag. maar gewoon 7 keer in de week is het ook goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
:)) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha...+1
0 keer, en dat bevalt eerlijk gezegd heel goed :)
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ook dat is me te veel gedoe ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*seKS
Meer als toen ik 30 was en nog net niet iedere dag :-)
By the way: wat een vreemde vraag. Of ben je bezig met een bevolkingsonderzoek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij als 40+ hebben elke dag sex met elkaar als de omstandigheden het toelaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha nee hoor, niet zo snel en we vermenigvuldigen ons ook niet meer ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*seKS
Ik heb als 40++ vele keren op een dag seks... Maar dan niet op die manier die je suggereert, dat is totaal onbelangrijk... Maar een knuffel, een blik, een zoen, een aai, een oogopslag, een gebaar, een kopje koffie alleen al is al zo intiem... Wat wil ik nog meer? Ik (lees wij) ben gelukkig, wat wil ik nog meer?
Dan moet ik erover gaan denken, iets verzinnen wat ik niet heb, dan moet ik dat geloven, en dan moet ik werken en ploeteren om het voor elkaar te krijgen en dan na veel bloed zweet en tranen heb ik het en dan kan ik gaan uitrusten omdat ik voor elkaar heb... Maar met dat uitrusten en gelukkig zijn daar kan ik nu al mee beginnen... En dat doe ik ook...

Wat is het leven toch een feest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi en zeer herkenbaar +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je laat me glimlachen, heel herkenbaar +1
De ene week (te) veel..
De andere week ( te) weinig....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rustdagen, noemen ze dat, na tè veel :) +1
Dat ga ik hier niet vertellen hoevaak per week maar want we weten allemaal dat
het niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit gaat. ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nog niet zo ver, maar weet dat mijn ouders het nog zeker een paar keer per week doen, en die zijn 50+

Toegevoegd na 45 seconden:
En met nog niet zo ver bedoel ik qua leeftijd;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je veertig bent heb je geen ´gemiddelde sex´ meer, dan ken je mekaar al zo goed, dat het alleen nog maar de kwaliteit is die telt, en niet meer de kwantiteit.
Bovendien reken je dan ook echt niet meer in gemiddelden per wéék ; Breuken zijn veel te lastig. Tegen die tijd heb je namelijk ook een hele hoop andere verplichtingen en hobbies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beenbreuken ?