Ha, die Guus;

Mijn vrouw loopt nog steeds wat achter op mij, maar ze is na haar veertigste wel wat op me ingelopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee hoor, het is niet het 40ste jaar dat een verandering teweeg brengt, maar de menopauze... Dan verandert er veel, de seksdrive wordt dan niet meer aangevuurd door de drang tot kinderen maken, maar is dan anders als de mogelijkheid tot propagatie vervalt... Dan is het in mijn opinie meer delen van elkaars aanwezigheid, het samenzijn, het huidcontact en de ´daad´wordt minder belangrijk, tot totaal onbelangrijk... De man moet wel even wennen aan de nieuwe situatie en dient zich aan te passen... Doet hij dat probleemloos dan is er niets aan de hand... Maar als die de oude situatie coûte que coûte wil houden, dan is het een strijd...

De seks na de menopauze is heel anders... Dat dat maakt het leven mooi en nooit hetzelfde... Maar hier ook weer persoonlijke verschillen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals al eerder, mooi +1 ;)
ja, hoewel mannen liever denken van niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik en mijn partner allebei 40+, gaan ongeveer gelijk op. ik denk dat dat voor elke 40+-er verschillend is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Wij zijn inmiddels net 60+ en ik kan hem nog steeds niet bijhouden. Hoewel, het gaat wel steeds beter :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja gemiddeld wel, maar dan alleen met mannen van onder de 40 als hun man aan het werk is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ervaring hiermee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of ik dat mag vertellen maar haar zoon heette ook Guus
nee absoluut niet,ze gaan het vies vinden,en doe niet zo gek oude viezerik is hun antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou dat geldt niet voor iedere vrouw hoor.