Wat kan een arts aan erectiestoringen doen? Welke mogelijkheden staan hem allemaal ter beschikking?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (5)

Ik denk Viagra voorschrijven, maar kost je als patient iets van € 40,- per pil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is 2 euro per pil niet 40...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ken andere verhalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Viagra kost geen 40 euro per pil.!! ik gebruik 100 mg pillen en deze kosten bij de apotheek ongeveer €9. De meeste mensen slikken 50 mg pillen en deze zijn dus ook goedkoper
Totaal afhankelijk van de reden van de stoornis.

Als de oorzaak geestelijk is, kan hij je doorverwijzen naar een psycholoog.

Als de oorzaak lichamelijk is, kan viagra soms helpen. Of je word doorgestuurd naar een specialist, als er een vermoeden bestaat dat er iets mis is bij bijvoorbeeld de prostaat.
12 jaar geleden
De arts gaat eerst veel vragen stellen om te kijken of het psygisch of lichamelijk is. Als het psygisch is, kan hij degene doorverwijzen naar een seksthreapeut ed. Zo niet, gaat hij kijken wat de medische oorzaak kan zijn. Dit kan bv ook een vernauwde voorhuid zijn, maar ook medicijnen of diabetes kan een reden zijn. Kortom zomaar een pil voorschrijven doet hij niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst zal er naar de oorzaak gezocht worden.
Het kan psychisch zijn, dan zal er behandeling volgen dmv gesprekken.
Als dit niet helpt kan men medicijnen voorschrijven, waarvan viagra de bekendste is, maar er zijn ook mogelijkheden met injecties.
Maar ook hulp middelen als een penis ring of zelfs een operatie is een mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn vele mogelijkheden om erectieproblemen te behandelen.

*Erectiepillen
*Muse
*Een middel (alprostadil) wat je in de urinebuis inbrengt.
*Penisinjectie
*Zelf een stof in de zwellichamen injecteren.
*Er zijn verschillende hulpmiddelen te koop die seks met erectieproblemen kan verbeteren.
*Levensstijl aanpassen
Een gezondere levensstijl kan misschien al voldoende zijn om betere erecties te krijgen.
*Vacuümpomp
Ondanks de nadelen werkt de penispomp voor veel mannen best goed.
*Penisimplantaat
Peniele protheses, of penisimplantaten, bieden een permanente oplossing voor erectieproblemen.
*Chirurgie
Met chirurgie kan de bloedstroom naar de penis verbeterd worden waardoor erecties beter worden.
*Natuurlijke en nieuwe behandelingen

Lees verder over deze verschillende mogelijkheden:

http://www.erectieproblemen.net/oplossingen/