Is het pijpen met condoom veilig? En hoe smaakt dat?

Ik vraag me af of het pijpen van een penis met condoom veilig is en of het lekker is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.5K

Antwoorden (5)

Het is veilig, als hij heel blijft. Een gewone condoom is niet zo lekker het smaakt naar rubber. Maar je hebt heel veel condooms met smaakjes. Dus zoek een smaak uit wat je lekker vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Heb 1 keer geprobeerd met condoom met arrdbei, ranzig! Chemische smaak, lichtelijk aardbei achtig. En normale condoom smaakt naar rubber.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook niet echt lekker, maar beter dan de gewone. Beter is zonder, maar dat is weer niet veilig.
Ja, je speeksel doodt ook al heel veel bacterieën, virussen etc. Zo wordt er ook gezegd dat je gerust een HIV-patiënt kan zoenen.
Smaak: een combinatie van rubber met glijmiddel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorrie hoor.....Maar je kan hiv krijgen van alleen het voorvocht al, dus ook als je sperma in je mond krijgt. Zoenen is wat anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slecht voorlichting gehad. Je speeksel dood geen bacteriën of virussen, en dat je kan zoenen heeft ergens anders mee te maken.... MIN!
Ja het is veilig, en het smaakt alsof je een ballon aflebbert
Het is niet mijn favo smaak.
Wat je als alternatief kan gebruiken is huishoudfolie. Is even veilig, smaakt stukke beter.
Neem je daarbij ook nog oraal gel., kan het ook nog lekker worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook al gebeurt het meestal niet...ja pijpen met een condoom is veilig net als beffen met een beflapje.
Vaak wordt er wel veilig (met condoom) geneukt alleen bij orale sex wordt dat niet gedaan.
De kans op een soa is bij orale sex wel kleiner maar zeer zeker aanwezig.
De meeste virussen kunnen maar kort in de mond of keel overleven maar als je veel wisselende contacten hebt kun je het wel degelijk overbrengen.
Regelmatig laten testen dus.

Hoe het smaakt ? neem een condoom en stop hem in je mond en je weet het, er zijn diverse smaakjes te verkrijgen maar volgens insiders weten ze bij de condoomfabriek niet hoe een banaan smaakt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, vooral voor je laatste alinea :p haha!
Ja, het is veilig. Je raakt met je mond alleen rubber aan, niet zijn geslachtsdeel. Indien deze goed is aangebracht natuurlijk.

Standaard condooms kopen zonder smaak of glijmiddel. In plaats daarvan voeg je zelf iets toe;
Bijvoorbeeld: Vanille ijs, heel spannend en lekker ook nog!