Hoeveel sperma hoor je ong. Te spuiten als je penis volgroeid is?

Als ik spuit komt er meestal 2x een straaltje uit, meer vloeiende druppels. Maar het hoort toch zo te zijn dat je echt een bekertje vol kan spuiten? Ik ben pas 12, en ik weet dat ik alle tijd heb om te volgroeien enz. En dat veel kinderen juist later beginnen, maar ik wil het gewoon weten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7K

Antwoorden (11)

Volgensmij is dit al best veel voor iemand van twaalf jaar. Maar dit verschilt per persoon, heb volgens mij een keer gelezen dat het gemiddelde een eetlepel is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bekertje vol is wel erg veel, inderdaad een eetlepel zoiets maar het natuurlijk per persoon verschillend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Een bekertje vol is wel erg veel" Het is niet alleen 'erg veel', zeg maar gerust onmogelijk.
Je bent pas 12, dus hou je er maar niet al teveel mee bezig ;) en het is iig geen bekertje vol, of je moet een megakanon hebben xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"...of je moet een megakanon hebben xD" Dan nog niet een bekertje vol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een flink Senseo-apparaat xD
Kristal
12 jaar geleden
Ahum... 12 jaar zijn en er niet mee bezig zijn????
Is het niet eerder: 12 jaar en er dús mee bezig zijn? ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook met een mega-canon produceer je geen paweg 70 ejaculaten in één keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, + sje..
Gemiddeld een theelepel tot kleine eetlepel per orgasme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nooit een bekertje dat is echt bezonder, het maakt niet uit hoeveel, hoe meer troep hoemeer rotzooi toch!! maar dat van jou is zeker niet weinig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de boer die zijn penis in een zuiger van een melkinstallatie stopte een emmer vol. Maar dar was wel in zijn jonge tijd. Normaal is twee kubieke centimeter voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ging dat ook in de melktank?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mmmm! Koeiensap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)))
Vandaar dat het melkopschuimen voor de cappuccino's en lattes hier af en toe beter gaat... "Kom op boertjes, zet 'm op! Mijn koffiedrinkers hier lusten er pap van!"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het resultaat hangt natuurlijk wel af op hoeveel liter de melkmachine staat afgesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel lekker romig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smaken verschillen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, de boer heeft 't met liefde gedaan denk ik, een (melk)pak van zijn hart dat niemand dit leest en gewoon lekker door blijft drinken. Mmmmm, ehhhhh..... "Hey Jan, wat hangt daar voor kloddertje in je snor?"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
absoluut onmogelijk! De hoeveelheid dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke bedoel je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een emmer vol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed opgemerkt...
Nooit geen beker vol zelfs geen cognac glaasje vol. Het verschilt wel per man en per leeftijd en ook de geilheid van het moment. Meestal spuit je rond de 7 stralen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
"Nooit geen" betekent: altijd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt toch lekker Belgisch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7 stralen?! Daar zit ik dan wat onder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea, als ik Nooit weg laat klopt die zin niet meer. Als ik geen weg laat ook niet. Taaltechnisch kan het niet anders toch? Het is iets anders als ik schrijf reeds al. Nee dan gisteren bij het journaal "het leven is duur" ongelooflijk dat dit soort fouten worden gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@corsa66: 'Nooit een beker vol, zelfs geen glaasje vol...', of 'Geen beker vol, zelfs geen glaasje vol...'
'Nooit Geen' is gewoon faut. (Het is wel heel gebruikelijk in spreektaal.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7 stralen haalt de grootste pornoster nog niet dat kan nooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belachelijke reacties hier.
Kristal
12 jaar geleden
Nooit .een beker vol is taaltechnisch correct.
Ik heb nog nooit iemand gekend die zomaar een gans bekertje vol krijgt ,indien je naar bepaalde films kijkt dan is dat ook niet echt en echt dit is bij elke man minder als je zou verwachten eerlijk gezegd is twaalf pas het prille begin van een seksueel bewuste tijd en iemand die regelmatig masturbeert zal ook minder zaad produceren als iemand die bv twee ganse weken wacht maar toch krijg je geen bekertje vol ,ik vermoed dat je nogal veel sterke verhalen hebt gehoord en de realiteit is vaak kompleet anders en dus minder spectaculair als in porno etc (men gebruikt dan yoghurt )om een beter en zichbaarder effect te krijgen en ook ben je daarom niet minder vruchtbaar het is het aantal beweeglijke zaadcellen die belangrijk zijn en niet de hoeveelheid ,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh dat zou me een lekker zooitje worden als mannen echt zo veel zouden spuiten. Een eetlepel vol is ongeveer de gemiddelde hoeveelheid. Het past gemiddeld genomen in het fliepje aan het topje van een condoom.

De hoeveelheid die je spuit hangt trouwens helemaal niet af van de grootte van je penis, en de hoeveelheid bepaalt ook helemaal niet hoe lekker je orgasme is of hoe leuk je vriendin het vindt.

Al zou ik me voor kunnen stellen dat vrouwen afknappen op 'superspuiters' omdat ze dan maandverbanden moeten dragen in plaats van inlegkruisjes, om een slakkenspoor te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wahahaha..... super! :)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een eetlepel is 15 cc ; ik kan me niet herinneren ooit een man tegengekomen te zijn die zo veel produceerde, en 'I've had my share' zogezegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nooit heb nagemeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een maandje 'even niet' doet de lading wel toenemen (het lijkt net alsof ik nu uit ervaring spreek..).
Dat heeft ook heel veel te maken met de tijd die er tussen zit. Als je 2 weken of langer niks doet dan zal je veel meer hebben dan dat je elke dag doet. Een eetlepel is genoeg hoor! Als je dat niet haalt dan maakt het ook niet uit want je hebt later nog 14 miljoen andere zaadcellen om de eicel te bevruchten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onthouding geeft slechts meer zaadcellen ; geen groter ejaculaat, dat op het moment van klaarkomen in de prostaat geproduceerd wordt. Je spaart alleen zaadcellen op, geen spermavocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan ben ik een uitzondering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk het wel. Er kan wat meer kracht achter zitten, en wellicht iets meer lijken ook, maar je spaart beslist niks ' op' ; je prostaat is geen ' overvolle blaas' ofzo.
Hoewel het af en toe een enorm plakkerige bende kan lijken, en ze bij pornofilms het moment suprême nog wel eens kracht bij willen zetten met behulp van spuitbussen met niet nader te definiëren inhoud, is het gemiddelde ejaculaat van een man tussen de 2 en de 6 milliliter (een a twee theelepels dus) met een gemiddelde van 3 cc. (1 theelepel). In inderdaad gemiddeld 2-3 straaltjes.

Dat geeft overigens al een enorme kliederbende, want net als bloed is ook sperma zo'n vloeistof die danwel dikker is dan water, maar over ene groter gebied lijkt te verspreiden. Een bekertje vol (200 cc) lijkt me niet alleen een vreselijke handicap waar geen vrouw blij van wordt en waar geen condoom tegenop gewassen is, en kost een gemiddelde man dus eerder een ejaculatie of 70. Daar ben je wel even zoet mee.

Deze en nog veel meer interessante gegevens over je eigen anatomie in de link. Voor het geval je nog meer rare informatie en vooroordelen hebt opgestoken uit discutabele bronnen.