Hoe is een ongewilde nachtelijke zaadlozing te voorkomen?

Graag een serieus antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (6)

Niet, maar je groeit er vanzelf overheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wrm zou je nu toch maar duimpjes naar omlaag krijgen?
Daar zijn geen middeltjes voor. Het antwoord is dus: Niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt voorkomen kun je het niet, masturberen biedt wellicht uitkomst maar is geen garantie om het tegen te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet. Het schijnt zo te zijn dat drank, drugs, roken, laptop op je schoot, kruik tegen je ballen enz. een klein beetje de productie minderen maar dat is niet om aan te raden want dat is echt niet gezond. Ik weet niet Hoe oud je bent maar waarschijnlijk zit je in de puberteit. Om de rotzooi te minderen kan je wel handdoeken onder je overtrek doen, zodat het niet in trekt

Toegevoegd na 19 uur:
Wat het is toch zo, als je min heeft vertel de reden. Je kan ook een speciaal bedovertrek kopen, het is niet duur en word meestal ook voor bed plassen. De hoeslaken heeft aan de onderkant een plastic voering. Maar daar merk je niks van. Als ik menstrueer gebruik ik hem ook dat kan erg handig zijn.

Toegevoegd na 1 dag:
Als je rookt word er gemiddelt 24% minder sperma geproduceert. Met alcohol kom je ongeveer het zelfde uit en met drugs kan de de gemiddelde productie maar liefst 35% minderen! Niet doen dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorkomen is inderdaad moeilijk maar als het er hem voor jou om gaat dat je geen zaad in je bed wil kun je natuurlijk 's avonds een condoom om doen zodat je niet telkens je lakens hoeft schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is slecht, de huid kan niet ademen en het gaat broeien, daardoor kan het gaan infecteren. Daarnaast kan hij er ook nog af gaan. Maar het is wel leuk bedacht hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan mag hij het wel met een elastiekje aan de onderkant vastzetten, want het zakt natuurlijk af zolang zijn jongetje nog slap is.
Niet. Het komt er toch wel uit, of je nou wil of niet. Misschien 2 onderbroeken over elkaar aandoen, zodat het daarin blijft en niet op je laken?