ik heb 2x tepel piercing, kan ik dan wel electro bdsm doen?

mijn moeder zei als ik gereanimeerd moet worden dat ik brand plekken zou krijgen op de plaats waar de piercing zit, reanimatie gaat met electro schokken, de schokken in electro-sm zijn die zodanig minder sterk dat ik geen brandplekken krijg? 1 apparaatje op 10watt en een ander apparaat op baterij 9volt.. krijg ik brandplekken ja of nee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wat BDSM betekent, maar wat is Electro BDSM, toch niet dat oude kinderspel waar bij een goerd antwoord een lampje gaat branden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahaha hij is leuk nee idd niet dat spel - in de bdsm word wel gebruik gemaakt van de zogenaamde Tens ( transcutane elektrische neurostimulatie) welke ook ter pijnbestrijding wordt gebruikt (pijn met tegenpijn voor bdsm ers geen onbekende). De handel heeft ook een speciaal apparaatje ontwikkeld welke meer specifiek bedoeld is voor het BDSM spel maar dit apparaatje is een afgeleide van de bovengenoemde tens. bij dit laatste apparaat (je) zijn er wat meer mogelijkheden qua instelling - qua heftigheid en soort frequentie van de schokjes.

Antwoorden (6)

Ze hebben bij mythbusters eens getest of je brandplekken krijgt met een tepelpiercing, en dit is niet waar.
Het gebeurde alleen als ze de electrodes zeer dicht bij elkaar plaatsten. Aan beide kanten van de piercing.
Bij correct gebruik van de 'paddles' gebeurde niks.

Ik mag aannemen dat er bij de door jou genoemde activiteiten ook niks gebeurd.
Ritsuka
12 jaar geleden
Alles onder 24 Volt valt onder de noemer zwakstroom. Daar zul je geen brandwonden van krijgen als het je huid aanraakt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoewel... een tepelpiercing gaat door je huid heen.
Daar zou ik geen electro-sm op uitoefenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik bv plakkers op me buik en op me hand doe en daar stroom door laat gaan, dan gaat dat wel langs de borst, ik weet ook dat in electro sm nooit geen plakkers op beide tepels tegelijk mogen omdat de stroom dan een ronde maakt door het hart, dat mag niet, maar als ik plakkers elders op me lichaam heb wat dan wel langs mijn borst gaat.. gaat dat wel goed.?.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ingrid1988,
Zolang je de stroom niet direct op je tepels laat zetten, lijkt het me geen probleem. @Infinium,
Dank je wel voor de toelichting.
En het grapje :)
Ja hoor, heb zelf een tepelpiercing :)
Het is titanium.
Kijk je wel uit hoe je het doet?

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee..... De pads van een aed worden niet op je tepels aan gebracht. Iedereen die hier opleiding in heeft gehad weet dit.
Dus testen door mythbusters kloppen al niet met de werkelijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is over het algemeen verstandig om met elektriciteit uit de buurt van je hartstreek te blijven, maar zolang de stroom niet direct op je piercings aangesloten wordt, zijn brandwonden (daar) vrijwel uitgesloten.
Ook als de piercings wel direct aangesloten worden heb je wel een erg onbenullige Dom als hij de boel laat aanbranden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo als Massochist (Switch ) met in beide tepels een piercing

en als groot liefhebber van elektro play kan ik je uit eigen ervaring vertellen: dat je GEEN brandplekken krijgt hier van.

Het enige wat iets "lastiger is - is dat de plakkers wat sneller losgaan - waardoor je dan eventueel maar een klein oppervlak hebt waar de plakker zit - dit kan extra "pijn/branderig voelen maar dan nog - houd je er echt heus niets van over.

alleen idd wel oppassen mocht je hartpatiënt zijn, of op wat voor andere reden wat zwakker hart

dan idd wel oppassen met elektro in de buurt van de hartstreek.

sommige mensen raden het daarom helemaal af met 2 polen op het bovenlichaam - maar persoonlijk vind ik dat wel heeeeeeeeeel erg voorzichtig en ga ik zelf lekker door :)