Verschilt heel erg per persoon, maar het duurt gemiddeld tussen de 3-7 dagen.

Toegevoegd na 37 seconden:
Bij mij is het meestal 4 dagen, maar ik ken ook wel vriendinnen bij wie het langer duurt. Nog even geduld hebben dus, hopelijk is het snel voorbij :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog even een extra notitie: de eerste 2 jaar dat je ongesteld bent gaat het zeer onregelmatig. Het kan dus zijn dat je de ene keer 2 dagen ongesteld bent, en dan 2 weken erna ineens 6 dagen. Dit is normaal en stabiliseert zichzelf normaal gezien na een tijdje.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn maandstonden? Nooit van gehoord..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Menstruatie, maandstonden is Vlaams
Ritsuka
12 jaar geleden
maandstonden en regels zijn andere woorden voor de ongesteldheid, menstruatie :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het er maar even in de reactie bij gezet.
Plus voor je antwoord: +

Andere antwoorden (2)

Dat is per persoon heel verschillend, ik ben dan bijvoorbeeld 4 dagen echt ongesteld en 2 dagen nog van dat bruine, maar dat hoort denk ook bij de ongesteldheid dus 6 dagen duurt het bij mij. Is bij ieder persoon dus verschillend. Het normal eis tussen de 3-7 volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal duurt een menstruatie 3 tot 7 dagen. De meeste vrouwen menstrueren ongeveer 5 dagen.
De duur van een menstruatie verschilt niet alleen tussen vrouwen onderling, maar varieert ook van cyclus tot cyclus.