Hoelang blijft het speeksel van iemand met wie je hebt gezoend in je mond?

GROETJES ALIKI ROOS & YVETTE!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

totdat je enkele malen hebt geslikt,daarna zit het in je maag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets dacht ik ook al, maar ik weet het eigenlijk niet cker wellicht dat er resten achterwege blijven. in ieder geval blijven er wel wat bacterien van de ander in je mond achter. toch +
Ongeveer 6 maanden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt eraan hoeveel je drinkt en slikt. na een paar keer slikken en wat drinken is het meeste speeksel weg