Stel je wilt seks met iemand, hoe vraag je dat?

Bij sommige mensen is et een taboe om over seks te praten, maar hoe komt de eerste keer ervan? Vraag je het dan, of gebeurd het gewoon? En wanneer gebeurd het?
Gebeurd het ook als diegene een vriend/kennis is? Ik vroeg het me af, omdat het soms zo plots erop aan komt!

Toegevoegd na 14 minuten:
En hoe weet je of de ander ook gevoelens heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25K

Het beste antwoord

Ten eerste vraag ik me nu af of het je alleen om de seks gaat. Want vaak is dat een afknapper bij anderen.
Gevoelens voor iemand hebben betekent niet meteen dat je ook seks met diegene wilt.
Maar ik zal je vraag toch beantwoorden. Zien of iemand gevoelens voor je heeft is erg moeilijk, de enige manier om daar achter te komen is het hem/haar vragen.
Of diegene je wel ziet zitten is makkelijker. Gewoon wat oogcontact zoeken en beetje praten/lachen en je krijgt al snel genoeg feedback.
Vraag diegene eens een keertje mee uit als ze je ziet zitten.
De seks komt later wel, pas als jullie beiden er aan toe zijn en dan is het ook veel leuker, geloof me.
En als je per se seks wil. Je hebt altijd de rode raampjes nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Fantasia: "Je hebt altijd de rode raampjes nog!" >Sorry maar dat vind ik een nogal ongepast advies. Als je nog nauwelijks enige seksuele ervaring hebt opgedaan is dat toch niet het ideale begin.

Andere antwoorden (5)

Niet vragen het komt van zelf goed altijd jezelf zijn en na het zoenen strelen en dan ga je steeds een stap verder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of ik heel ouderwets ben maar vroeger gebeurde er wel eens wat vooraf, je ging dan als je elkaar leuk vond eerst praten en als je elkaar leuk vind dan zoenen bijvoorbeeld, daarna kan je vragen of de dame of heer in kwestie het leuk vind om even "lang huis te gaan om een kop koffie te komen drinken" bij instemming hoef je dan meestal niet meer te vragen om seks. Botweg vragen of iemand seks met je wil werkt minder goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zijn wij even oud want in mijn tijd werkte dat ook zo. O ja, een flinke stapel flappen doet trouwens ook wonderen... :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dan weet ik zeker dat we even oud zijn, dat werkte in mijn tijd namelijk ook prima!
Ritsuka
12 jaar geleden
+ :)
Er zijn dingen waar geen woorden voor nodig (zouden) zijn, die moet je gewoon aanvoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elkaar aanvoelen en soms weet je dat het gaat gebeuren en anders gewoon vragen.Je hebt het zelf in de hand als dit met een kennis of vriend gebeurt.Ik zou daar zelf persoonlijk niet zo snel voor kiezen omdat het ook een vriendschap kapot kan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou wat kunnen teasen/ uitlokken of bluffen maar normaal gebeurd dat gewoon vanzelf.. Ernaar vragen komt opdringerig over, vooral als het de eerste keer is.. Als het vanzelf gebeurd is het veel spannender en leuker dan dat je het "pland"