Hoi, ik raak opgewonden van vrouwen en zelden verliefd. Ik ben bang voor vrouwen. Manne winden me niet op,maar raak wel vaak verliefd. Ben ik nu homo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,wij vrouwen zij ook zoooo eng hè?
Ik wordt soms bang vanmezelf als ik in de spiegel kijk.
Is dus heel begrijpelijk hoor,haha!^^
Amadea
12 jaar geleden
@Karena: in verband met jouw ziekte hoop ik dat dit betekent dat jij jezelf in de spiegel ziet zoals je er in werkelijkheid uit ziet. Dan ben je op de goede weg naar beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrouwen bijten niet hoor (nou ja, uitzonderingen daargelaten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik wel hoor!!ha,ha!
Zijn jullie nou nog banger?^_^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea
Je bedoelt het vast goed,maar ik vindt deze opmerking hier niet echt op z'n plaats.
Niet alles in mijn leven( en in mijn antwoorden en reacties) heeft te maken met mijn eetstoornis.
Soms wil ik daar even niet aan denken..bijv. als ik een onschuldig grapje maak.Zoals hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gij, beste richierich zijt zo te lezen vlees noch vis.
Ooit aan een schaap gedacht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Moolkeesje
Dat is dierenmishandeling.
En....yek!>_
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind schaapjes lekker.....om op te eten met een beetje knoflooksaus en wat sla er bij. Jij pervert. Ga je tanden flossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea
Ik vindt mijn reactie naar jou toe toch niet zo aardig,ik weet dat je het goed bedoelt.(Ik las het nu net weer)
Ik maak vaak in mijn antwoorden en reactie's duidelijk wat ik mankeer en dan krijg je daar ook ( goede) reactie's op.
Dus..sorry!
Misschien maakt het je niet uit,maar ik moest dit voor mijn gevoel ff aan je laten weten.
Amadea
12 jaar geleden
Fijn, bedankt voor je reactie Karena!

Antwoorden (6)

Daar is maar 1 manier voor om daar achter te komen, probeer het eens met een man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je bent mens. Probeer jezelf niet in een hokje te plaatsen. Jij bent jezelf, een uniek mens met eigen gevoelens en behoeftes, dat hoeft geen naam te hebben. Namen maken je alleen maar nog meer in de war omdat je dan weer gaat twijfelen als je niet aan alle voorwaarden voldoet die bij dat hokje passen. Denk dus niet in hokjes, maar denk dat je een mens bent met zo je eigen gevoelens en die hoeven niet te voldoen aan welk hokje dan ook :-) Uniek zijn is juist iets moois!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderbouw die - dan ook. Dit is toch een prima antwoord.
Kristal
12 jaar geleden
Ben ik met je eens Mokummer, ik vind het een prima antwoord. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel Kristal :-)
Misschien ben je wel biseksueel. Ook in hetero-relaties komt het trouwens vaak voor dat je op de andere sekse niet verliefd raakt maar wel opgewonden of andersom.
Omdat jij gevoelens hebt bij beide seksen zou ik als ik jou was eerst eens proberen om een relatie aan te gaan met de man waarop je verliefd bent. Dan is het wel handig als hij ook verliefd is op jou. Maak er samen een mooie relatie van en dan komt de seks vanzelf wel vanuit het gevoel van liefde en intimiteit dat je dan samen hebt opgebouwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je zegt zelf dat vrouwen je opwinden en mannen niet. Dus geen homo. Waarschijnlijk een gevalletje te weinig zelfvertrouwen tav vrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat betekend gewoon dat je meer kunt opschieten met jongens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je bang voor vrouwen in het algemeen? Heb je wel vriendinnen? Probeer eens om naar vrouwen als "mens" te kijken, en niet alleen als het fenomeen vrouwmens. Misschien zul je dan ontdekken dat vrouwen niet eens heel wezenlijk anders zijn, maar ook personen met angsten, zorgen en onzekerheden. Net als jij...

Probeer eens vriendschappelijke relaties aan te knoppen met die rare wezens en probeer ze eens een beetje te leren kennen. Want volgens mij ben je bang voor iets wat je helemaal niet kent!

Waar je nu uiteindelijk op valt kun je dan later altijd nog bedenken. Dat is dan wel weer een heel typisch onderwerp wat je met een vriendin goed kan bespreken.