Zijn xl condooms van de condoomfabriek betrouwbaar?

Ik en mijn vriendin gebruiken normaal durex,laatst kwamen we een site tegen condoomfabriek.nl en hier kosten 70 condooms iets minder dan 30€.
Maar zijn condooms van die prijs wel betrouwbaar,we zijn er namelijk nog lang nog niet aan toe om ouders te worden !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad haar aan om aan de pil te gaan.
(en dat rijmt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je dat nodig dan?? XP
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slikt je vriendin de pil? In combinatie met condoom is dat de betrouwbaarste voorbehoeds middel. De pil remt de nesteling van de bevruchte eicel. Condooms kan je bij de ah halen maar ook bij de droogisterij. Denk er wel aan dat je, als je er uit gaat de condoom goed moet vast pakken anders scheurt hij of vloept hij naar binnen. Vandaar dat er sommige ook twijfelen aan de betrouwbaarheid, in prenciepe zijn alle condooms betrouwbaar behalve funcondooms
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aldi verkoopt ook goede condooms voor een prima prijs. Er zitten 12 stuks in een doos. Zo zit je niet meteen met 70 condooms opgescheept en je spaart verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handig om te weten is dat de Durex Comfort XL condooms een nominale breedte van 57mm hebben. Dus als je op zoek gaat naar een vergelijkbare maat van een goedkoper merk, moet je wel even op de maat letten.
Een Duits en betrouwbaar merk in verschillende maten condooms is MySize.
Condoom-Anoniem.nl heeft ook 100 condooms voor € 16,95, gewoon met CE-markering en wordt ook bij GGD's verkocht. De prijs zegt niet alles. Bronnen:
- http://www.condoom-anoniem.nl/nieuws/130-condooms-op-maat
- http://www.condoom-anoniem.nl/winkel/100-balance-condooms

Antwoorden (2)

Ja, die zijn gewoon net zo betrouwbaar. Je betaalt alleen minder, omdat zij geen enorme budgetten aan marketing besteden. Kwalitatief (qua veiligheid) scheelt het niks. En dan heb je nog comfort, maar dat is heel persoonlijk. Mijn vriend vond Durex niet fijn zitten en een heel goedkoop merk juist wel. Nu hebben we een ander merk goedkope en die vind ie weer helemaal niet fijn. Dat is gewoon heel persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat je veel betaalt voor durex ligt volgens mij gewoon aan de naam. merken zijn altijd duurder, en goedkoper kan misschien nog wel beter zijn!