Mijn penis doet pijn na geslachtsgemeenschap hoe kan dit?

Vorige week heb ik sex gehad met een meisje, ze was nog niet ontmaagd. Hoe kan het dat mijn penis daarna pijn deed? ikzelf was al ontmaagd btw

Toegevoegd na 2 minuten:
ja alles wat 100% veilig

Toegevoegd na 30 minuten:
We hebben eerst het voorspel gedaan, zodat ze 'nat' genoeg was.. dus hier kan het niet aan liggen volgens mij. Maar ze kreunde hard wel toen ik haar penetreerde.

Toegevoegd na 31 minuten:
Graag geen lacherig gedoe !
Vertel ook maar gewoon mijn situatie.

Toegevoegd na 45 minuten:
Zelf ben ik ook nog maar 17 en ze zei pas na de tijd dat ze nog maagd was. Dit moet ik ook allemaal maar weten hoe kan ik me dan inhouden. We hebben het ook gewoon opgebouwd..
Het was trouwens een heel mooi meisje dus dan doe ik extra mijn best btw.

Toegevoegd na 49 minuten:
Nou staat het hier misschien heel gevoelloos.. maar als een meisje zegt dat haar vagina pijn doet dan geven jullie haar toch ook niet de schuld ?

Toegevoegd na 1 uur:
uhm mijn penis doet pijn, de vraag was niet ''hoe moet ik omgaan met maagd'' ;s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die maagdenvliezen kunnen knap hard zijn.
Ritsuka
12 jaar geleden
Heb je te ruw gedaan? Is het toompje te kort?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja als ik sex heb dan 'word' ik eigenlijk een soort van beest. Dus het was wel ruw jah! maar misschien was haar maagdenvliesje wel te nauw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en nee trouwens mijn toompje is niet te kort, eerst wou mijn penis niet eens in haar vagina. Snap er eigenlijk niets van want zn grote penis heb ik nou ook weer niet :S 15 of 17 cm als deze in erectie is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Alano, je schrijft dat dit meisje nog maagd was en vervolgens schrijf je dat je een soort van beest werd en behoorlijk ruw bent geweest.
Sorry, maar zo ga je toch niet met een maagd om?
De eerste keer voor een meisje mag best wat voorzichtiger, als het even kan moet ze er natuurlijk wel goede herinneringen aan over houden. Als je je niet kunt inhouden bij een ontmaagding moet je dat in het vervolg maar aan een ander overlaten en je bezig gaan houden met meer ervaren meisjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo zie je maar weer, het kwaad straft zich zelf.
Het spreekwoord zegt niet voor niets: Te hard beuken,
is geen lekker n... vrijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tomeloos?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"eerst wou mijn penis niet eens in haar vagina".
Dat betekend dat ze waarschijnlijk niet voldoende ontspannen of opgewonden was.
Ik mag toch hopen dat je niet de boel hebt lopen forceren.
AlanoMelo, volgens mij hebt je nog een hoop te leren. Mijn tip: laat voorlopig de maagden met rust.
Ritsuka
12 jaar geleden
Alano, ik hoop dat je niet serieus bent, want zo ga je niet met een vrouw om tijdens ontmaagding..
Ritsuka
12 jaar geleden
Volgens mij heb je iets te veel fimpjes op internet gekrken, en een totaal verkeerd beeld gekregen hoe seks er in de praktijk aan toe gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sla de hand eens aan jezelf en doe dat lekker ruw, kun je iets ervaren wat de jongedame heeft doorgemaakt.
Leuke ervaring voor de eerste keer, voor zo'n meisje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhm ze zei na de tijd pas dat ze nog niet ontmaagd was. Eerst was zij boven en toen ging ze opzich ook al aardig te keer... Anders kon ze het ook zeggen dat ze het niet ruw wilde toch? (dit durft ze wel te zeggen, want ze maakte ook andere opmerkingen)

Het beste antwoord

Misschien was het meisje ook al ontmaagd. Heb je veilig gevreeen? Anders is de kans op geslachtsziekten wel groot: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/52781-soa-symptomen-afscheiding-penis-vagina-pijn-jeuk-enz.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat dat meisje niet nat genoeg was, waardoor er niet genoeg ´glijmiddel´ is voor de penetratie. Zij kan ook last hebben van een branderig gevoel hierna.