Een snuff movie is een schokkende, gewelddadige film waarin mensen daadwerkelijk worden mishandeld, verkracht of vermoord omwille van de film. Over het bestaan van snuff movies zijn de meningen verdeeld. Sommigen zeggen dat snuff movies niet echt bestaan. Anderen zeggen zeker te weten dat snuff movies wél bestaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
De uitdrukking 'snuff' is afkomstig van het Engelse 'to snuff out', wat letterlijk het snuiten of doven van een (kaars)vlam betekent (het afdekken met een kap zodat er geen zuurstof meer bij de vlam komt). In bredere betekenis betekent het elimineren, of zich ergens van ontdoen. Het slachtoffer wordt dus geëlimineerd, zijn of haar leven wordt 'gedoofd'. Een dergelijke sadistische voorkeur is theoretisch niet ondenkbaar. Bij waar gebeurde lustmoorden en bij verscheidene seriemoordenaars speelt seksueel genot een grote rol bij het uitvoeren van gewelddadige handelingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ceeve
12 jaar geleden
Het zou wel zo netjes zijn om de bron te vermelden zoals cathje83 hier onder wel doet -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar was ik nog mee bezig. Wat zijn jullie toch altijd supersnel om kritiek te geven :-(
Maar ja minnen is zooo makkelijk en plezierig voor sommigen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag hoort niet bij deze categorie