Hoe kan ik mijn man helpen zijn onzekerheid in bed te overwinnen?

Mijn man houd van mij en van seks maar is nogal onzeker in bed. Ik geef hem complimentjes en laat merken als ik het lekker vind maar hij blijft onzeker. Het resultaat is dat hij steeds minder wil vrijen. Hij komt vaak te vroeg klaar maar dat vind ik niet erg (hij wel). Hoe kan ik hem helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Je hebt nog niet zo lang geleden een kind gehad. Hij moet misschien nog wennen aan de nieuwe situatie.

Complimentjes zouden mij absoluut niet opwinden. Want dat is verstandelijk. In bed moet je niet zo verstandelijk bezig zijn, maar meer met je instinct. Moedig hem dus liever niet aan in mooi Nederlands, maar korte betekenisloze woordjes als 'aah'. Of heel korte zinnetjes als:"Toe dan!". De aanmoediging zit hem dan meer in de klankkleur van je woorden en de bewegingen van je lijf.
(Tja, er lezen ook jonge kinderen mee, hè. Daarom een beetje vaagtaal.)

Tegen ejaculatio praecox zul je van alles kunnen vinden.
Ik zou zeggen, koop een goed boek over Tantra, daarin zul je veel van je gading aan technieken vinden.
In ieder geval: niet haasten, steeds langzamer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Teveel complimenten zijn ook weer niet goed, hij kan zich misschien wel anders behandeld voelen. Daardoor kan de onzekerheid alleen maar toenemen. Geef hem het gevoel dat hij niet anders is dan andere mannen, dat zal vast helpen :)

Wat betreft het vroeg klaarkomen, probeer hem op andere manieren te bevredigen waardoor je zijn hoogtepunt uitstelt. Daardoor kunnen jullie waarschijnlijk wel snel klaarkomen.

Ik wens jou en je man veel succes toe!

Toegevoegd na 12 minuten:
snel = samen *