ja, dat kunnen ze. Echter het heeft totaal geen effect op de manier die jij waarschijnlijk bedoelt. Een vrouw wordt er niet seksueel opgewonden, of seksueel meer opgewonden door.
Het wordt echter weleens voorgeschreven bij bepaalde hartaandoeningen. Dan wordt het off-label voorgeschreven; medicatie die voorgeschreven wordt niet voor het eigenlijk doel wat het heeft, maar met als doel dat een bijwerking wat het medicijn heeft een positieve uitwerking heeft op de patiënt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het zelfs begonnen als hartmedicijn, alleen waren de bijwerkingen zo opvallend (en hinderlijk voor degenen die het steeds moesten slikken), dat het nu als erectiemiddel wordt gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het werd bij jonge mannen ( reguliere testgroep ) daar idd voor uitgetest, maar opvallend was dat bij de groep die niet het placebo kreeg maar het echte, dat ze het opvallend graag gebruikten. Sterker nog, ze vroegen om extra dosissen. Kortom, er was een zeer opvallende bijwerking aan het middel ( waar dus juist niet over geklaagd werd ) .
Een probaat middel tegen erectiestoornissen bestond nog helemaal niet, en voilá, een medische doorbraak.
Gebruiken kan, maar met welk doel?

Ik heb nog nooit iets gehoord als viagra voor vrouwen en vraag me ook sterk af waar dit dan voor zou moeten dienen ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ook een vrouw zal een Viagra-tablet wel doorgeslikt krijgen. Maar wat voor effect verwacht je ervan? Dat haar haar recht overeind gaat staan of zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Viagra is van oorsprong ontwikkeld voor een hart aandoening (angina pectoris) te behandelen. Dat mannen er een erectie van kregen was een bijeffect.