word te snel opgewonden hoe komt dit en wat kan ik er aan doen om het minder snel te hebben ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.8K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Een cursus Anger Management wil nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd even op de rubriek letten...

Antwoorden (4)

Het zal aan de leeftijd liggen (jaartje of 12-15?). Je lichaam geeft aan dat je je zaad moet verspreiden om nakomelingen te creëren. Het is een hele normale ontwikkeling, en het enige dat je ertegen kunt doen is jezelf regelmatig bevredigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou me er zowiezo niet te druk over maken. Ik heb met jongens gehad die alles in een minuut konden. zal niet in detail treden, want zoals ik al zei; ik weet niet hoe oud je bent.' Dus wat is te snel.
Een gezonde sexdrift is niks mis mee en dat je gedachten soms met je aan de haal gaan is heel gewoon.
Als je bij de uiteindelijke daad alles binnen een a twee minuten voor elkaar krijgt van begin tot eind kun je naar de huisarts, dat valt onder voortijdige eaculatie en daar zijn medicijnen voor. (Ga er nu wel vanuit dat je een jongen bent).
Voor de rest...je bent jezelf bewust van het feit dat je je zo voelt en dat je daarop reageert, zolang je andere mensen er niet mee 'lastig' valt, zoals sommige jongens dat kunnen (en dat valt niet in de smaak kan ik je melden)
is er niets aan de hand. Alles werkt tenminste gezond. Dat is een goed teken. Dat levert biologisch gezien gezonde kinderen op.
Zou zeggen, wees je bewust van je gedrag ten opzichte van anderen en geniet er verder van.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Ik snap dat het bij dingen als gymles heel vervelend kan zijn, maar geloof me, je bent vast niet de enige...het heeft jaren geduurt, maar laatst snapte ik ineens waarom de meeste jongens altijd met hun ellebogen op hun schoot leunden tijdens de gymles..)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je jong bent is dit normaal.
Het wordt vanzelf minder, don't worry. Wat wel belangrijk is, is dat jij je realiseert dat mensen om je heen niet perse zitten te wachten op seksuele toenadering en seksueel getinte grappen.
Masturbeer regelmatig om wat druk van de ketel te halen. Masturberen is leuk en haalt de scherpe randjes van je mentale toestand af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar gebeurt het allemaal? Wordt je al opgewonden bij elke fantasie, als je gewoon op straat loopt of als je een erotisch getinte reclame ziet? Bij de meeste jongens rond de pubertijd is dit een normaal verschijnsel. Maak je dus niet druk. Maar als het extreme vormen aanneemt en je dus belemmerd in jou normale functioneren dan zou ik even bij de huisarts gaan praten.