Hoe komt het dat ik snel voorvocht maakt?

Als ik met een meisje over seks etc praat krijg ik altijd snel voor vocht. Hoe komt dit? Kan je dit voorkomen?

Het gebeurd ook als ik me op dat moment niet opgewonden voel...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18K

Antwoorden (3)

Je raakt gewoon opgewonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten het feit dat het lastig kan zijn, is het alleen maar een teken aan de wand dat je erg gezond en potent bent. Prostaatvocht zorgt ervoor dat de urinebuis gereinigd wordt. Om te voorkomen dat bij de zaadlozing de zaadcellen in contact komen met bacteriën die in de urine zitten. Dit vanwege het feit dat beide dezelfde uitgang nemen ;-)

Daarnaast werkt het ook als een natuurlijk glijmiddel. Niets om je druk over te maken, je bent gezond!
Het word minder naar mate je ouder wordt. Maar buiten het feit dat het wel eens ongemakkelijk kan zijn, niet druk om maken. Voorkomen kan toch niet, dus zie er het positieve er van in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"het gebeurd ook als ik me me op dat moment niet opgewonden voel..."
>Misschien registreer je op dat moment niet bewust dat je je opgewonden voelt maar toch is het zo. Opgewonden zijn is een lichamelijke reactie die je lang niet altijd bewust registreert.
Je kunt daar weinig aan doen, probeer eventueel minder aan seks te denken of verander het onderwerp als je over seks praat.
Ik zou me er verder geen zorgen over maken, het is op zich niet erg, een beetje voorvocht verliezen en meestal is opgewonden zijn best een prettig gevoel, alhoewel het ontzettend afleidt.
Je bent nu een man van 20, als je wat ouder word zal je libido iets dalen en zul je hier minder last van hebben.