Kan ik zwanger worden ?

Ik heb maandenlang de pil doorgslikt op advies van de Gynaecoloog en werd laatst toch ineens ongesteld.
Ik was gestopt met de pil en ben die vorige week Donderdag weer gaan slikken.
Hoe beschermd ben ik tegen zwanger worden dan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Als joun stopweek precies een week duurde en je weer begonnen bent om de eerste dag is er niks aan de hand, maar als je voor die stopweek/ongesteldheid niet de pil slikte is het niet veilig, dan had je op de eerste dag van je ongesteldheid moeten beginnen te slikken, dan was het safe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let er goed op dat je stopweek NIET 1 dag te lang geduurd heeft, dan ben je namelijk een maand (de volgende strip) NIET veilig. Dus MAXIMAAL 7 dagen stoppen. 5 of 6 dagen stoppen kan ook, maar NIET langer dan 7.

Dan ben je gewoon veilig. Ook als je doorgeslikt hebt.