Natte droom??!

Wat is een natte droom eigenlijk dat je klaarkomt in je droom of iets lekkers ziet?? Hoe voelt het word je dsn snel wakker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Een natte droom is echt letterlijk nat. Je komt inderdaad klaar. Je hebt gewoon een opwindende droom, je lichaam moet zijn spul kwijt en jij word wakker met een natte onderbroek.

Korte samenvatting, maar duidelijk lijkt me?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een natte droom is gewoon een zaadlozing in je slaap, je hoeft niet eens aan sex te denken. Meestal word je wakker van je natte plakkerige lichaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een natte droom kan meerdere betekenissen hebben.
het kan bijvoorbeeld zijn dat je een natte droom hebt die over seks gaat, en dat je ook zelf nat wakker word...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een natte droom betekent dat je vruchtbaar bent en een vrouw zwanger kan maken. Dus 's nachts loost je lichaam 1000 zaden en dan krijg je een natte droom en daar hoef niks voor te doen, het gebeurd vanzelf!