Ik neem aan dat je voor de schaamstreek bedoeld?
Nee, daar is dit ontharingsproduct te agressief voor, volgens mij staat het ook in de handleiding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn volgens mij wel speciale ontharingsproducten voor de schaamstreek verkrijgbaar. Je zou even moeten zoeken bij de drogist.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg gelijk bultjes bij de gedachte alleen al.
Kimath
12 jaar geleden
Het is ook al een tijdje geleden dat ik Veet gebruikte, mogelijk is het product nu minder agressief.
Nee , dat staat ook op de verpakking

Het is heel agressief spul want het brand je haartjes eigenlijk weg en dan is het niet fijn als er per ongeluk wat / in je vagina komt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik was ooit zo stom het wel te doen en heb aardige schade opgelopen daar beneden, kon een week amper plassen omdat het zo zeer deed daar en over het fietsen en vrijen zeggen ik verder maar even niks.......
Niet doen dus!

Toegevoegd na 37 seconden:
De schade is wel weer helemaal inorde gekomen hoor, dat dan weer wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die huid is heel kwetsbaar, en beschadigt dus snel. Ik zou het risico niet nemen.
Ja, dat kan, maar dan alleen bij Hobbits. Die zijn de enige levende wezens, namelijk die van *onderen* behaard zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel, maar of het goed is om te doen daar weet ik zeker op dat dat niet zo is.
Heb zelf ook een keer gehad met dat spul en had het gevoel alsof ik in de fik stond, kon amper plassen bijna een week. Zitten, benen over elkaar doen etc.
Dus ik zal er niet aan beginnen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet doen!! het is niet geschikt om voor de schaamstreek te gebruiken. als je het wel doet zal het pijnlijk zijn en goed rood.
beter gewoon scheren met een mesje.sommige mensen kunnen veet al niet op hun huid gebruiken omdat het vrij agressief spul is.altijd eerst testen op een klein plekje op je arm.