In elk standje. Het ene standje geeft alleen meer gevoel dan de andere. En voor JEZELF is dat per standje verschillend. Dat moet je voor jezelf uitvinden, wat het lekkerste is!

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap die minnen niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk de minnen (ik niet hoor), omdat veel vrouwen tijdens de daad niet klaarkomen, en veel mannen denken van wel. Die denken dan dat vrouwen in elke positie klaarkomen. Dus niet. Zoals imaginarygirl zegt, door bovenop te zitten kan vrouw bewegen en tempo en het bewegen sturen. Bij iedere vrouw is het anders. Sommige vrouwen vinden het lekker op z'n hondjes, andere weer in de missionarishouding, als de man dicht op haar ligt en langs haar clitoris wrijft. Wat ook vaak werkt is dat de man bijv staat, en jij ligt bijv op iets ter hoogte van het aanrecht. De penis komt dan schuin omhoog, tegen de voorkant van je vagina aan. (g-spot). Je moet het zelf uitproberen en er achter komen wat wel en niet werkt. En wat de ene keer niet werkt, kan de volgende keer wel werken. Vaak wil stimulatie van de clitoris met de hand wel helpen. En wat ook vaak belangrijk is: het voorspel! Alhoewel de 2 keren (ja, weinig heh?, maar wel clitoraal heeeel vaaaak) dat ik vaginaal klaarkwam dat was tijdens vluggertjes, hij boven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij ook een plus voor de opmerking dat het per persoon verschillend is.

Andere antwoorden (10)

Dat is voor iedere vrouw anders!
Niet eens elke vrouw KAN klaarkomen.
als de vrouw in staat is een zogenaamd intern orgasme te krijgen ( G-spot ) dan is ieder standje goed!
Maar krijgt ze alleen een clitoraal orgasme dan maakt het standje niet veel uit, je zult dan moeten helpen met vibrator of vingers ofzo...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een vrouw een intern orgasme kan krijgen, dan zal dat nog niet met ieder standje lukken hoor. Misschien bij sommige dames, maar lang niet bij iedereen.
Heel erg afhankelijk per persoon, wat je wel en niet fijn vind.
Als je je eigen lichaam goed kent, weet je precies welk standje het fijnste is.
En je kunt altijd je vingers als extra stimulatie gebruiken.
12 jaar geleden
Als ik mijn vriendin een standje geeft, heeft zij daarna hoofdpijn voor mij, en komt ze niet klaar door mijn toedoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo benniebang jij bent nie bang.
Heb jij wel een vriendin dan?
Als de vrouw bovenop zit; zij maakt dan geen op en neer gaande bewegingen, maar een schuivende beweging, waardoor haar clitoris meer gestimuleerd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
dat is inderdaad een goeie suggestie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dit geldt lang niet voor iedere vrouw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker wel voor mij en ik geef het een +
De vrouwen waarmee ik de heilige kunst van het vrijen mee heb bedreven vinden het erg lekker met opgetrokken benen, als de vrouw op haar rug ligt en de benen tot op haar borsten trekt dan kan de man dieper komen en zo (naast dat de vagina wat nauwer is door dit standje) ook de g-spot raken.. Mijn ervaring is dat dat stimuleert, maar zoals meer wordt gezegd, is puur persoonlijk.. Experimenteer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is natuurlijk erg persoonlijk. Maar hier wel wat tips.
Als de man alleen op en neer gaat in de vagina, dan wordt de clitoris minder gestimuleerd, dan als je wat dichter tegen elkaar aan schuivende/draaiende bewegingen maakt.
De vrouw ligt bovenop de man, de man duwt haar omhoog en omlaag, door de wrijvende beweging komt de vrouw sneller klaar. Dit kan natuurlijk ook in andere standjes..
Maar alleen pompen, om het maar plat uit te drukken, is meestal niet erg bevredigend voor de vrouw.
Succes en veel plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de "zone"" maar juist weet te raken kan ze in vrijwel ieder standje klaar komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is voor elke vrouw verschillend.
Maar in principe elk standje zolang de clitoris maar gestimuleerd wordt.
Je moet je bedenken dat de G-spot eigenlijk de achterkant van de clitoris en daarom tig keer minder gevoelig is dan de clitoris.
Het is daarom niet gek dat minder dan 20% van de vrouwen wel eens kan klaar komen door penetratie

Bedenk dit maar eens: de clitoris en de penis hebben dezelfde oorsprong, dus hebben ze dezelfde gevoelswaarde. Dan is het toch raar dat een vrouw door vaginale penetratie klaar zou moeten komen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mijn dogystyl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet (als man ) dat een vrouw op 2 manieren kan klaarkomen - vaginaal en via de clitoris dit is vaak qua heftigheid verschillend en ( heb ik mij laten vertellen) ook qua gevoel.

Zeer heftige en welhaast onstuitbare bevrediging heb ik vaak meegemaakt als het gebied binnen de vagina direct achter de clitoris werd gestimuleerd ( met de hand of meerdere vingers of met een "speeltje").
ga op ontdekkingstocht !!!

have fun!!