Ja, je kan het melden, plaats delict, profiel van de daders, tijdstip van betrapping, maar aangezien je geen naam hebt en kans hebt dat meer mensen op hun lijken en er op dat tijdstip weinig anderen zijn die dat stel gezien hebben en de kans er is dat ze er niet meer zijn denk ik niet dat de politie er (behalve een aangifteformulier voor jou) weinig mee kan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

natuurlijk mag je dat melden maar of ze er iets aan doen dat is de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk doen ze er iets aan, dan kunnen ze tenminste "echte" boeven te vangen. Ze hebben toch niets beters te doen. -)
je mag alles aan de politie melde. of je de mensheid hier een dienst mee bewijst is een tweede..

je hebt ze betrapt, het was niet de bedoeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dan word je aan gehouden wegens voyeurisme !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de naakte mensen tenminste het geduld hebben tot de politie er is en het niet te koud krijgen zonder kleren ....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhh??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pavilion?
Ja mag alles melden.

Maar het lijkt mij nogal zinloos.
Tenzij het door meer mensen als aanstootgevend wordt ervaren zal er niet meteen iets aan te doen zijn.

Ondanks dit artikel:

Wetboek van Strafrecht
Titel II. Overtredingen betreffende de openbare orde
Artikel 430a
Hij die zich buiten een door gemeenteraad als geschikt voor ongeklede openbare recreatie aangewezen plaats, ongekleed bevindt op of aan een voor het openbaar verkeer bestemde plaats die voor ongeklede recreatie niet geschikt is, wordt gestraft met geldboete van de eerste categorie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben met je eens
Kan, maar ik denk niet dat je er veel mee opschiet. Behalve als ze sporen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag het melden maar waarom zou je dat doen? Natuurlijk is naaktloperij verboden op plaatsen die niet voor naaktrecreatie zijn aangewezen, maar of de politie zich daar nou zo druk over maakt? Tegen de tijd dat de politie er is (als ze al komen) zijn die twee allang klaar met elkaar en al weer in de kleren. En zou jij het leuk vinden als je net lekker bezig bent en de één of andere idioot stuurt de politie op je af?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat mag je best melden. De vraag is alleen of je er wat mee opschiet. Het kan namelijk zo zijn dat tegen die tijd dat de politie ter plekke is ( als ze al van plan zijn om daar voor te komen) die mensen hun kleren al weer aan hebben en vertrokken zijn.