miss raar,maar kun je zwanger tegengaan als je de penis van de jongen eruit haalt voordat hij klaarkomt?

hallo, ik heb een vraagje, ik wil heel graag seks met mijn vriend maar als hij klaarkomt en ik zijn penis er dan uit haal, raak ik dan niet zwanger? en is dat 100% betrouwbaar? help me a.u.b

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is zeer ONbetrouwbaar!! NIET DOEN!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jongens hebben geen / nauwelijks controle rondom hun hoogtepunt. Hij WIL ook zo lang mogelijk in jou blijven dus hem er op tijd uithalen wordt zeer moeilijk. Niet doen !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NIET DOEN!

Antwoorden (8)

Nee nooit doen want sperma zit ook in het voorvocht dus het maakt niet uit
Doe het altijd veilig !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dit wordt " voor het zingen de kerk uit " genoemd. voordat een jongen klaarkomt komt er al wat voorvocht uit de penis. Dit voorvocht bevat ook spermacellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je vooral niet wijsmaken dat het veilig is! Veel jongens denken namelijk dat dit wel veilig is.
Gebruik een condoom, dan is het veilig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NIET DOEN,!!! Het is heel onbetrouw baar in voorvocht zit ook sperma, en als jullie net te laat zijn hebnje ook een probleem gwn lekkr met een condoom dus xd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oei...je wilt toch geen geboortekaartjes versturen over negen maanden?

Het verbaast me iedere keer weer. Wel lekker sexen maar over zoveel facetten van sex niet precies op de hoogte zijn..Geldt ook voor je vriendje. Die zei zeker dat het geen kwaad kan? Dit is du NIET betrouwbaar!

ALTIJD met condoom. Is het niet voor een zwangerschap, dan wel voor een SOA.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist om 2 redenen TEGEN zwangerschap en TEGEN Soa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal correct HJT!
Ik raad je aan om deze sites eens goed door te lezen en nog even te wachten met seks, totdat je alle feiten er over weet:
http://www.sense.info/
http://www.sexwoordenboek.nl

Je weet toch wat voor een grote gezinnen mensen vroeger hadden? Toen was de methode die jij nu noemt, 'voor het zingen de kerk uit', de enige manier van contraceptie.
Dat geeft je een beetje een idee hoe onbetrouwbaar het is.

In het voorvocht van de penis zit vaak ook al wat sperma, en hier kun je zeker zwanger van raken!

Zorg voor een condoom, tegen zwangerschap en SOA, het liefst in combinatie met de pil, voor extra bescherming (als je dit zelf wilt).
12 jaar geleden
Gebruik je de pil (op de juiste manier?) Dan zou het nog kunnen op de manier hoe je vriend het graag wil, maar dan niet met 100% veiligheidsgarantie. Geen enkel voorbehoedsmiddel is trouwens 100% gegarandeerd veilig, behalve dan een verwijderde baarmoeder.Maar dat valt nou niet bepaald onder voorbehoedsmiddelen.
En er blind op vertrouwen dat een van beidde onvruchtbaar is ook niet.
Koop dus voor alle zekerheid gewoon rubbers ( kruidvat of etos en anders vraag je t een van je ouders gewoon om te kopen als je t zelf liever niet wilt)dan heb je altijd nog iets meer zekerheid dan dat je voor t zingen de kerk uit wandeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn tegenwoordig trouwens ook op internet te koop.
dit is ook bekent als Coïtus interruptus,
of in de volksmond "voor het zingen de kerk uit"
dit is erg onbetrouwbaar,, want ook in het voorvocht dat vrijkomt, als merk je daar niets van, kunnen spermacellen zitten.

het orgasme van je vriend met hij redelijk van tevoren, maar om de stimulans door te laten gaan, blijft hij in je, en is dat risico nog groter,

het beste is dat jij de pil slikt, of hij condooms draagt,,, liefst in combinatie..