Kan een condoom tegen water? Zie beschrijving

Bijvoorbeeld voor seks onder de douche?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.7K

Antwoorden (7)

Maak je geen zorgen. Neem de proef op de som en laat 'm vol met water lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t word niet aangetast maar t kan als je onhandig bent wel afglijden ik hoorde sommigen doen t ook in bad lijkt me toch niet veilig maja
Een condoom word vooral aangetast door olie, niet echt door water ( zou jaren duren). Gebruik dus (indien nodig) glijmiddel op waterbasis.
Veel plezier onder de douche ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, veel plezier onder de douche :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
een condoom kan uitstekend tegen water, en kan je dus veilig gebruiken onder de douche.
wel heeft het condoom eerder de neiging af te glijden door het vocht, dus daar moet je wel alert op zijn.
13 jaar geleden
En ik zou ook maar opletten met water wat misschien in het condoom loopt tijdens het vrijen. Toch altijd extra voorzichtig zijn he!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Condooms kunnen prima tegen water, maar pas wel op met andere producten als shampoos, zeepjes en lotions. Je weet immers niet wat daar allemaal voor ingrediënten in zitten die mogelijk het latex van het condoom kunnen aantasten.
Bij het omdoen van het condoom geldt zoals gewoonlijk: lucht uit het tuitje (reservoir) knijpen voor het afrollen, en onder de douche ook goed opletten dat er geen water in zit.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ze kunnen tegen water anders kon er ook sperma doorheen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ze zijn waterdicht (wees blij)

je kan er dus ook waterballonnen van maken mocht dat je opzet zijn. geheel veilig!!!