Vraag 1: Hoe moet je squirten Vraag 2: Als je een twee-eiige tweeling bent (lijk dus niet op elkaar) kun je dan ook squirten?

Ik bedoel, dat een van de twee kan squirten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (5)

Of je kan het, of je kan het niet. Je kunt het niet leren ofzoiets. Of je een tweeling bent maakt helemaal niks uit verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het wel degelijk leren er zijn maar juist maar weinig vrouwen die het "gewoon" kunnen.
Het hoe en waar van de juiste stimulatie is weer iets dat de partner moet leren maar dan...... (de min is niet van mij)
De een kan het wel, de ander niet. Het is trouwens niet altijd 'ff gedaan'. Vraagt meestal om veel stimulatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt dat met de juiste stimulatie elke vrouw kan squirten. Ik zelf ben daar niet van overtuigd. er zijn teveel variabelen.
maar je kan eens opzoek gaan naar Jason Julius. dit is een zelf verkaard expert op dit gebied
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met tweeling zijn of niet.
De meeste vrouwen kunnen het wel.
Het is even oefenen en je partner moet ook wel weten waar die mee bezig is.
Bij de ene vrouw gaat het makkelijk en vaak achter elkaar bij een nadere vrouw kost het wat meer moeite.
De ene haalt het plafond en de ander wordt gewoon erg nat.
Er is dus niet een standaard voor maar met de juiste partner en de juiste setting lukt het vast wel.

Er zijn natuurlijk vrouwen die denken dat omdat ze het niet kunnen dus dat ook het grootste deel van de andere vrouwen het niet kunnen.

Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd er zijn ook vrouwen die geen "normaal" orgasme kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe je het moet doen kun je op xnxx.com vinden er staan veel hp video's op maar ook squiring lesons
Je moet heel goed zoeken en dan vind je een filmpje waar ze alles uitleggen. Veel geduld en veel oefenen

Bij ons gaat het het beste gehurkt in de douche 2 vingers naar boven en dan naar voor en achter bewegen begin rustig zoek het gevoelige plekje als je hem hebt langzaam de druk en snelheid opvoeren niet stoppen als je denkt dat je het niet meer kunt houden want dan gebeurt het meestal laat alles los en je zult merken dat het ook bij jou gaat lukken veel plezier.