2 weken onertijd

Hallo ik ben een meisje van 15 en mijn menstruatie is nu al 2 weken overtijd is dat normaal ik kan niet zwanger zijn want ik heb nog nooit sex gehad. Normaal duurt de pauze tussen mijn menstruatie 37-39 dagen. Ik voel geen pijn ofzo maar weet iemand wat het is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik weet niet hoelang je al ongesteld bent? Maar de eerste paar keer kun je niet van een percieze tijd uit gaan. Als je al een aantal jaar ongesteld bent dan weet ik het ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is het nog onregelmatig. Ik ben ook wel eens een half jaar niet ongesteld geweest. (toen was ik het al een jaar) Ben toen wel naar de dokter geweest maar die zei dat er niet aan de hand was. En voilà, na een tijdje werd ik het weer.
Als je je zorgen maakt even naar de dokter gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is op jouw leeftijd heel normaal, je bent nog in de puberteit en dan kunnen je hormonen (die je menstruatie weer regelen) soms een beetje raar doen.

Mocht de vólgende menstruatie ook niet op komen dagen, dan kun je voor de zekerheid even je huisarts bellen. Maar zelfs dan hoeft er niets aan de hand te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat had ik ook wel eens ik heb 28 dagen en bij kwam het pas bij 47 dagen. Maakt niet uit later was het weer op ritme