hoe kom je het snelst tot een orgasme?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom die haast?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk het enige juiste antwoord.

Antwoorden (3)

Een jaar onthouding, goed eten, een pornofilm en naaien maar. Bij de gedachte al....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op deze site http://www.jackinworld.com/
staan leuke tips en technieken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het orgasme mag geen doel zijn de weg er naar toe wel.

Maar als je toch af wil snijden zul je goed moeten oefenen hoe vaker je het doet des te meer zin je erin krijgt en hoe vaardiger je partner.

Als je het wil bij masturbatie zul je snel je eigen plekje hebben gevonden.

als je wilt dat je partner het doet zal hij jou lichaam goed moeten leren kennen en jouw plekjes direct stimuleren.
Natuurlijk helpt de sfeer, locatie en voorspel wel mee.