ik kom er maar niet vanaf ik ben 15 en ik denk de hele tijd aan sex waarom en hoe kom ik hier vanaf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moest bij het lezen van deze vraag meteen denken aan een scene uit Buffy the Vampire Slayer... (Aflevering van seizoen 2) Op de vraag "What makes guys wanna have sex" Antwoord Xander Harris: "I'm 17, looking at linoleum makes me wanna have sex." Je bent dus niet de eerste die dat opvalt...

Het beste antwoord

Ga iets doen om aan iets anders te denken zoals sporten , met vrienden afspreken enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Wat is daar mis mee? Het is alleen een probleem als je dat er van maakt. Je kunt er echt niets aan doen dat je hormonen gieren. geniet er maar van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je er vanaf komen, het is op die leeftijd vrij normaal. Maak je er niet teveel zorgen om, gaat vanzelf weer over, wordt in ieder geval minder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet druk om maken, Hoe harder je probeert er niet aan te denken, hoe slechter dat gaat.
ken je het voorbeeld van het roze olifantje?
Probeer daar nu eens 5 minuten niet aan te denken.
Lukt niet, terwijl je er nooit eerder moeite mee hebt gehad om daar niet aan te denken. maar als iets je aandacht eenmaal getrokken heeft, kom je er niet makkelijk van af. maar het gaat wel over op den duur, als er iest anders voor in de plaats komt
13 jaar geleden
Onmogelijk om vanaf te komen. De meeste mensen houden het hun hele leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb goed nieuws voor je, ik ben 46 en denk er ook nog steeds aan.
Heel normaal geniet ervan in al zijn facetten en je leeft een compleet leven.

Have fun
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent in de pubertijd, en je lichaam is geslachtsrijp aan het worden, dus sex begint onbewust jouw interesse te wekken waardoor je er veel aan denkt!
Deze gedachten blijven door je hoofd gaan tot ongeveer je 120ste verjaardag, daarna neemt het af!

Sex hoort nu eenmaal bij het leven, het is de natuurlijke voortplantingsdrift van mens en dier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sexverslaving is pas n probleem als heg je beperkt in je mogelijkheid tot leven. Bijv. Doordat je sociaal verstoord raakt, financieel in de problemen komt, lichamelijk beschadigd raakt etc. Zolang dat niet aan de hand is en je gewoon gezond met jezelf en anderen omgaat is er niet aan de hand en denk ik: geniet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je begint gewoon in de puberteit te komen en daar horen seksuele gevoelens ook bij. In het begin is het misschien schrikken dat er sommige dingen veranderen, maar over een tijd zul je inzien dat het allemaal heel normaal is dus maak je maar geen zorgen.
En zoals ik hier al eerder las; ga inderdaad iets doen om afleiding te zoeken als je er veel last van hebt. Lekker sporten of een andere hobby.