Kan ik een soa krijgen als ik de vibrator van een vriendin gebruik?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom koop je niet gewoon je eigen?
Kimath
13 jaar geleden
zo duur zijn die dingen tegenwoordig niet meer. Voor 20 euro ofzo bij de Etos tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! en die doen het overgens prima!

Antwoorden (4)

Als je dat ding niet grondig hebt schoongemaakt en je vriendin een soa heeft is dat mogelijk ja!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij hem alleen gebruikt zonder dat je vriendin mee doet is de kans extreem klein....
De meesten organismen die soa's veroorzaken kunnen niet overleven zonder cellen van mensen (gastheercellen) dus stel je vriendin heeft chlamydia en jij hebt hem nu gekregen dan is de kans zeer klein dat jij het ook krijgt, want die bacteriën zijn al lang dood....

MAAR het is wel zo fris voor jou zelf als je hem toch gewoon even met een doekje schoonmaakt... (Sommige zijn zelfs afwasmachine bestendig dus als je hem echt schoon wil hebben leg je hem in de afwasmachine.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, tegen de tijd dat de afwasmchine klaar is, is je zin in sex al voorbij.
Ja, dat kan. Gebruik hem met een condoom eromheen, dan sluit je dat risico uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, frisser en veiliger met een (nieuw) condoom als jullie de vibrator delen.