jeuk in vagina

nadat wij intiem waren heeft mijn partner veel jeuk, wat is de oorzaak ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

De oorzaak van die jeuk kan vele zijn.
Vaak is het terug te vinden in te droog vrijen waardoor de vagina geïrriteerd kan zijn.
Ook een reactie op jouw sperma kan er toe bijdragen dan is de oplossing lekker uitspoelen na het vrijen daar zijn speciale zeepjes voor die de de vaginale fauna stimuleren.
ook zijn er zalfjes te krijgen voor overwerkte vagina's ook via de huisarts.
Schimmelinfecties komen ook vaak voor de ene vrouw is daar gevoeliger voor als de andere. Het is trouwens aan te raden als je vriendin last van schimmelinfectie heeft ook jouw penis in te smeren want ook al heb jij geen last kun je haar weer besmetten met diezelfde schimmel.

Als ze echt last houd is een bezoekje aan de huisarts wel aan te raden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht ook aan schimmel.

Andere antwoorden (4)

allergisch voor rubber (condoom)?
SOA?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft ze in haar vagina jeuk? Dat is op zich vreemd.
Eromheen kan komen door idd een latexallergie, of wellicht door irritatie door wrijving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sperma/vocht van de man heeft ph7 en de vagina heeft ph5. Dat is een verschil in zuurtegraad. Ws is haar zuurtegraad een beetje verstoord. Als het langer aan houdt moet ze ecen een zalfje halen bij de dok, want er kan een onschuldige schimmelinfectie ontstaan. Dit is geen soa. Ze kan het bv ook krijgen doordat ze haar vagina met zeep wast.
Uiteraard zijn ook bovenstaande antwoorden een optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
niet balorig meer? ;p
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neh. Ik weet nu dat mensen meekijken dus dan moet ik me maar gedragen, he!
Dank voor je +
:-)
Wat ook de oorzaak kan zijn is dat je allergisch bent voor zijn sperma.