Mag je naar de hoeren als je 16 bent ?

Beste wandelaars,

Ik ben 16 maar ik wil nu al naar de hoeren. Mag dit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
64.4K
Kimath
13 jaar geleden
Wandelaars? Ik wandel nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahahahaha dit is gewoon geniaal maar niet doen je verpest ook hun leven zij doen dit ook niet graag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste wandelaars? Had je bedoeld deze vraag te stellen op hookers.nl?
Kristal
13 jaar geleden
Nou Lavender, dat is wel kort door de bocht. Er zijn echt ook wel jongere mannen die naar prostituees gaan. Er zijn mannen die heel moeilijk een vrouw kunnen versieren of een relatie kunnen krijgen, om verschillende redenen. Voor hen ben ik blij dat ze op die manier toch nog een seksueel leven kunnen hebben. Maar ik ben het wel met je eens dat het sneu is als je op die leeftijd al naar prostituees wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jonge je bent pas 16 gebruik nog ma fftjes je handjes derest komt met de tijd van zelf wel ben je zo wanhopig dat je op zo'n leeftijd al naar de hoeren moet kom op zeg. het verbaast me dat je de definitie van sex weet ;) wat ben je van plan om later te doen of te worden als je nu al zo wanhopig bent :S:S:S

Antwoorden (3)

Spijtig voor jou, maar helaas mag dit niet. Maar er lopen er genoeg rond die geen geld vragen ;)

Toegevoegd na 7 minuten:
Je moet wettelijk 18 zijn maar dit willen vind ik een rare gedachten. Betalen en er zijn er al zovelen voor je geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een idee: eerst je rijbewijs halen en dan nog eens nadenken....

Ik denk dat 18 de minimum leeftijd is. Nu ben je nog een kind. Ga je toch, geven ze misschien kinderkorting....:(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geniaal die kinderkorting
Ja dat mag.

Leeftijd
Volgens de wet moet een prostituee tenminste 18 jaar oud zijn. Is dat niet het geval dan is de klant en ook de eigenaar van het bedrijf (dat de gelegenheid verschaft), strafbaar. Bij twijfel kan beter worden afgezien van het contact. Minimum leeftijd voor de klant is 16 jaar.

De wettelijke leeftijd in Nederland waarom je sex mag hebben is 16 jaar.

http://www.goeievraag.nl/vraag/oud-sex.16339
https://www.beinggirl.nl/seksrelaties/legaleleeftijd.php